Reply on: intony #95835:
inak podľa mňa to presunutie električkovej trate do stredového pásu zas až taká blbosť nie je.. Keby sa totiž na Miletičovej "prehodila" elektr. trať a cesta, teda bolo by to naopak ako teraz, tak by zas odpadlo križovanie elektr. trate s cestou na konci Miletičovej (pri Trnavskej ceste)..
čiže zo Záhradníckej zo stredového pásu by trať prešla na Miletičovu na tú stranu, kde je teraz cesta..
a 12 melonov za taky bus proste nekup to
Kami
A tu je vec, s ktorou navrh nepocital - zeleznicny tunel cez Dunaj. Pripadna premavka S-bahnu stredom Petrzalky "zoberie" cast cestujucich elektricke a nebude potrebny taky interval. Navyse je tu ciastocny subeh zeleznice prave s linkou 2.
To by zvadzalo k zruseniu elektricky a k snahe nechat celu kolajovu dopravu na zeleznice. Lenze aby sa dosiahol atraktivny interval (to 15 min nie je), musela by sa znacne obmedzit autobusova doprava cez Dunaj. V tomto je elektricka flexibilnejsia, najma ak tvori (ma tvorit) nosny system v ostatnych castiach mesta. Netreba zabudat, ze je tu aj ZST Petrzalka ktoru treba tiez obsluhovat. Minimalne kvoli Rakusku.
Som za zapojenie vlakov do MHD v meste, ale ako rychly a kapacitny doplnok, nie ako nahradu elektricky. A to hovorim aj ako obyvatel Rovniankovej (nie 14