Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #95835:
keď už sa bude rozširovať Záhradnícka na 4-pruh, tak nech sú tam 2 BUS-pruhy.. v každom smere jeden.. Aspoň zamedzíme do budúcnosti meškanie L50 spôsobené zápchami, ktoré tam skôr či neskôr budú..
Reply on: kecho #95786:

Zatiaľ čo električky majú v úseku Líščie nivy - Miletičova nulový počet semafórov, po rekonštrukcii ich bude o 3 viac.
Z akého dôvodu musí byť električková trať ponovom v stredovom páse? Už akoby nestačili dve nové svetelné križovatky (Jegého-Záhradnícka, Líšie nivy-Záhradnícka), ale už aj odbočovanie zo Záhradníckej na Miletičovu bude riešené CSS. Všetky s "preferenciou", samozrejme

Čo v konečnom dôsledku prinesie rozšírenie Záhradníkej?
- zvýhodní sa IAD, aj keď na krátky čas, keďže ďalších áutomobilov pribudne akonáhle neaktívny vodiči zistia, že zápcha zmizla.
- predĺži jazdnú dobu električiek, kľudne poviem, že aj o 2-3 minúty.

?
Reply on: Ámos #95817:
No neviem, či by si obhájil 4 minúty na dnešnej L13... ? V praxi by to až také jednotné asi nebolo predsalen.
Reply on: S499.1023 #95830:
To isté som písal aj osemstodesine, na prevádzku peniaze neberú. Ja som googlil, ale nevygooglil. Ešte som sa dočítal o kontrakte, písal som pár mailov, uvidím. To cestovné je minimálne 1,50 podľa zóny až 2,20, zľava na spiatočný. Integrácia je utópia.
Luas je nonstop narvatý. Inak vcelku show, tento rok prebieha predlžovanie 30 m vozov na 40 metrové + nákup 18 nových ?, nehovoriac o zbesilej výstavbe VHD všetkého možného.
Reply on: Dlhe Diely MHD #95831:
ak stoji prave tento voz 12melonov (teda neaka lepsia vybava) tak je to cena v pohodicke
Re #95827 Ike: ten klb je velmi dobre prepracovany
Reply on: Allredo #95826:
Dnes som siel na DD s CapaCity a slabal jak blesk - hodil by sa na linku 32 😃 a 12 melonov za taky bus proste nekup to 🙂
Reply on: Sommelier #95828:
Podľa toho, čo sa mi podarilo vygoogliť, síce firma neberie dotácie na samotnú prevádzku, vozdilá a trate sa však postavili za cudzie. A cestovné za 1,40 tiež nie je žiadna sláva, čo by som vzýval.
Reply on: Ámos #95817:
aj ja som bol prekvapeny, ale potom som zistil preco je tam rozdiel. Pri posilovych spojoch nepoznam prejazdy, tam je problem urcit pocet len podla poradi.

Re #95818 Marcelllooo: sucasne linky maju urcitu vypravu
1 - 10
2 - 6
3 - 7
4 - 10
5 - 13
8 - 6
9 - 10
11 - 7
12 - 6
13 - 4
14 - 6
7/17 - ?
spolu = 85 + ?

navrhovane linky:
1 = L13 -> 4 vozy x 3 (lepsi interval) = 12
2 = L11 -> 7 x 3 = 21
3 = L12+14 -> 6+6 x 3 = 36
4 = L4 -> 10 x 3 = 30
5 = skratena L2 -> 4 x 3 = 12
spolu bez redukcie = 111
Reply on: S499.1023 #95816:
Môžem sa mýliť, zisťujem to, dám Ti vedieť. Moje informácie hovoria o inom, len sa k tomu musím dostať.

Re #95819 Marcelllooo: budeš si musieť zvyknúť ? Skoro nikto tu nemyslí nič v zlom.
Reply on: mimi #95805:
nedavno tu niekto uvadzal ze by sa Capacity nemohol uplatnit pri Slimaku (L50), no podla tohto clanku ma "velku otacavost" a zo zaberu to je tiez vidiet... takze by sa exprerimentalne aj dal vyuzit na L50 (druha vec je ze sa nepocita so zaradenim na druhu kolonu)
minusom by v tomto pripade zrejme bolo ze by sa na stanoviste nepomestili tri busy
apropo: nie su neake zabery z premavky, a hlavne pri otacani?
Reply on: Marcelllooo #95819:

1. V tych tvojich oficialnych materialoch mesta je tolko demagogie az hovadin ze celkom verim ze ta v nich cituju.

2. Moze, keby si hladal, najdes prepocty, ty matica.
Reply on: S499.1023 #95814:
Nezabudaj ze sa vyzna v maticiach, takze to odbornik proste byt musi ? ? ?
Reply on: Solider #95821:
Nechcel som reagovať na Igora, sorry ?
Reply on: S499.1023 #95792:
No dobre, potom sa pôjdem povoziť ?
Reply on: S499.1023 #95820:
Na Jurigovom námestí sa opäť zrazili električky ? ? ? ? prepáčte, ale nemôžem ten smiech zastaviť ? ? ? ?
Reply on: Marcelllooo #95819:
Odôvodnenie o rozhodnutí:
1) Nebol si schopný preskúmať tr3mp-ovu analýzu, z nejakého neznámeho dôvodu si jeho návrh linkového vedeniía nazval "screenshotom z Transport Tycoon" či ako.
2) Od iných požaduješ presné výpočty hoci stačí kvalifikovaný odhad, zatiaľ čo ty sám niue si schopný podložiť ani svoje kategorické tvrdenia o nemožnosti prevádzky električiek po telese Starého mosta.
3) Ľuďom, ktorí ti fundovane odpovedali, si ich odpovede proste odignoroval.
4) Neustále tu omieľaš pár naštudovaných odborných výrazov, pričom o iných nemáš ani potuchy.
Na základe tohto som rozhodol tak, ako som rozhodol.
Ak ma budeš aj naďalej ignorovať, budem rád.
Reply on: S499.1023 #95814:
Prekonam sa a predsa len ti odpisem:
1. Nie som ani teoretik ani odbornik na dopravu a dopravne inziniersto, ale doprava v meste ma zaujima a kedze sa k nej oficialne vyjadrujem (a su aj zapracovane do oficialnych materialov mesta a mestskych casti), snazim sa ziskat rozne informacie, nielen jednostranne, ale vyvazene a roznorode, a na ich zaklade si vytvorit nazor. Preto komunikujem a aj spolupracujem napriklad s ludmi, ktorych som uz uviedol.

Ocakaval som, ze by som aj tu niekoho nasiel, kto je fundovany a ma co k tomu povedat. Dockal som sa ale vulgarnosti a flameovania, ktore mienim 'odmenovat' ignoraciou a utvorenim si nazoru o tu pritomnej komunite. Na druhej strane si nie som vedomy toho, ze by som ja niekoho castoval podobnym spravanim.

2. Cely cas tvrdim jedine: Neviem, ci tr3mp-ovo linkovanie moze/bude fungovat, ale aby sme sa o tom mohli seriozne a relevantne rozpravat, poprosil som o prepocet a tzv. dopravnu maticu. Z nej je to jasne.

P.S. Zakonne poziadavky na bezpecnostne a pracovne prestavky a aj vyrovnavacie casy boli napriklad doplnujuci dovod, preco nie celkom verim tr3mpovmu prepoctu a dostatocnosti suprav. A prave tieto som zahrnul do "rezervy", ked som robil velmi hruby odhad ja.

P.S.S. K dalsim veciam sa vyjadrim a v pripadnej diskusii budem pokracovat az po tom, co sa zmeni pristup niektorych a po tom, co sa preukaze zaujem o slusnu a konstruktivnu diskusiu.
Reply on: Kami #95812:
Ale ako si dospel k tym cislam? Prezentujes (akesi) vysledky, ale ja chcem vidiet prave ten postup, prosim. O to mi cely cas ide...
Reply on: Kami #95812:
ratal si pri 90 supravach rano na L9 6min interval? Mne sa nezda, ze by bolo treba o 25 suprav viac.
Ak zavedies system 5 liniek, tak vsetky musia mat 4/5/4//6. Na linky na hlavnu stanicu budu stacit K2S-ky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.