Reply on: Ámos #95163:
V čom sú Ik400 vydarenejšie ako Karosy900? My sme Ik400 kupovali v v druhej polovici 90-tych rokov a ZA nekupovala Karosy900 v v rokoch 2003 až 2006. Keď ale sú také vydarené prečo sa nekupovali aj neskôr, vtedy sa napočítalo s tým, že Karosy 732 nemôžu slúžiť non-stop? Aspoň každý piaty rok treba dačo nové kúpiť. Tým nemyslím 5 až 10 SOR 9.5 ako to je od roku 2000. Okrem toho nedá sa furt vyberať len podľa dizajnu lebo tak by sa nevybralo nič. Karosy900 na tom niesú rozhodne zle. Keď si zobereš do úvahy, že v ZA nemusia 732 generálkovať a ani vypravoať a my hej, tak čo máš lepšie a kvalitnejšie cestovanie? ?
albert.BKV.zrt
K tebou spomenutym vetrakom tolko,ze kto si co objedna,to dostane.Aj do Agory mozes dostat komfortne velke vetraky,nie vyklapacie,normalne posuvne.(napr.Palermo)
Takze znacku ako taku by som pre detaili z interieru nezatracoval!
Este ku klimatizacii v M.D. Nech neformuje tvoju mienku vsetko co precitas v bulvarnom platku s nazvom Bratislavske noviny.Ze klima nepatri do mestskych busov,je bratislavsky mytus! Cim viac ludi o tom presvedcia,tym menej ju bude pozadovat.
Naozaj sa staci previezt v plne klimat. buse napr. v nedalekej B.pesti a zmenis nazor.Klimaticke pomery su takmer totozne.Tropickych dni bude coraz viac, na to treba brat ohlad.
V 35°C horucavach si neviem dost dobre predstavit "vetranie" cez standardne dodavane Irisbusacke mini-vetraciky ...?!