tak zrušíme tých 5 koľají.. za podstatné zlepšenie obslužnosti hlavnej stanice mestskou dopravou to myslím stojí... ak by mali tie odstavné koľaje ZSSk chýbať, tak sa pýtam, či jej nebudú chýbať aj po prestavbe Predstaničného námestia.. ani tam sa s týmito koľajami nepočíta..
Myslis tie niekdajsie postove kolaje, ktore vedu akoby bokom od zeleznicnej stanice a koncia slepo skoro na Predstanicnom namesti? Tak tie nerus, tam chcem mat nakladaciu rampu pre autovlaky
No tak zrušíme železničnú trať. Veď sú to aj tak len nejaké 2 koľaje, ktoré vedú k múzeu dopravy... A okrem toho v plánovanej prestavbe Predstaničného námestia je tiež naplánované zrušenie týchto koľají...
Ide mi o to, že toto spojenie chodníkom k Sokolskej by sa malo zrealizovať bez ohľadu na tú plánovanú prestavbu, tak isto ako sa zrealizoval aj ten semafor na Pražskej, keďže na IPR sa spoliehať nedá, či a kedy to vôbec začnú stavať...
Mimochodom priame spojenie Dúbravky a Hlavnej stanice už existuje, a to linkami 34 a 83.. myslím tým zastávku SOKOLSKÁ, ktorá je vzdialená od hlavného vchodu Hlavnej stanice asi 40 metrov. Problém je, že je to tam oplotené a neexistuje priamy chodník, ktorý by tieto zastávky s Hlavnou stanicou spájal.. Úplne by teda stačil jeden kratučký bezbariérový chodník a zrušenie zákazu tadiaľ prechádzať... A to by sme zrazu zistili, že spojenie na Hlavnú stanicu je možné aj linkami 206, 212, 84 a už spomínanými 34 a 83.. Takže problém je niekde úplne inde, nie v linkovaní...
Dal som si záväzok, že moja reakcia bude posledná na tvoju osobu. Mne vôbec neprekáža, že 1 a 4 majú rovnaké trasy. Rovnako mi ani nechýba vyhlasovanie zastávok v dvoch jazykov. To, čo bolo v LBC vozidlách, bolo toho odstrašujúcim príkladom. Komu načo bude hlásenie "The next stop is"?? Aby v kuse mlela Tvarožková z reprákov? Vôbec mne, ani poväčine ostatným diskutujúcim neprekáža, že spoje z VW nie sú oficiálne začlenené do siete nočných spojov. O tom čase by sa tam len-tak vozil len debil. Ako milannco povedal, je to PREDOVŠETKÝM spoj pre zamestnancov a zastavuje len na výstup. Povedz mi, čo by normálny súdny človek hľadal o polnoci v takom análnom otvore, akým ne VW?
Presne to isté napadlo kedysi dávnejšie aj mňa... Vôbec to nie je zvrhlosť, funguje takto napr. veľký prestupný tramvajový terminál v Bruseli... Bolo by naň možné sa dostať z každého smeru a odbočiť z neho na každý smer a mal by tri zastávky - jedna pre smer Mariánska, jedna pre smer Nám. Ľ. Štúra a jedna pre smer Nám. SNP. Akurát ja osobne by som tam žiadne výdrže neriešil, aby sa zbytočne nezdžovali vozidlá, ktoré idú načas/s meškaním.
Tak aby sa tu len nekritizovalo, ja napíšem, čo sa mne v zmenách linkovania v MHD za poslednú dobu najviac páči:
- Zmena trasy 1-ky na ŽST Nové Mesto. Uznávam, že 4-ka má príliš podobnú trasu, ale tak snáď tá by sa dala v meste presmerovať cez Obchodnú ul., aby aj odtiaľ bolo opäť priame spojenie na vajnorskú radiálu.
Myslím, že priame spojenie električkou z Dúbravky či Karlovky na Hlavnú stanicu naozaj netreba.
- Zlúčenie liniek 27 a 35 do linky č. 23. Kvôli tomu už síce nechodí vždy presne a bolo tu rozoberané ťažšie stíhanie vyjazdenia kola jedným vozidlom pri 60-minútovom intervale.
Ale aj tak si myslím, že z ekonomického hľadiska aj z pohľadu cestujúcich je toto rozumné riešenie.
Solider