Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #94860:
no dobre, tak pod tými koľajami spravíme podchod ?
Reply on: Solider #94858:
tak zrušíme tých 5 koľají.. za podstatné zlepšenie obslužnosti hlavnej stanice mestskou dopravou to myslím stojí... ak by mali tie odstavné koľaje ZSSk chýbať, tak sa pýtam, či jej nebudú chýbať aj po prestavbe Predstaničného námestia.. ani tam sa s týmito koľajami nepočíta..
Reply on: hoppusmark01 #94857:
Myslis tie niekdajsie postove kolaje, ktore vedu akoby bokom od zeleznicnej stanice a koncia slepo skoro na Predstanicnom namesti? Tak tie nerus, tam chcem mat nakladaciu rampu pre autovlaky 😃
Reply on: hoppusmark01 #94857:
2 koľaje? Sranduješ? Je tam 5 odstavných koľají.
Reply on: Solider #94856:
No tak zrušíme železničnú trať. Veď sú to aj tak len nejaké 2 koľaje, ktoré vedú k múzeu dopravy... A okrem toho v plánovanej prestavbe Predstaničného námestia je tiež naplánované zrušenie týchto koľají...

Ide mi o to, že toto spojenie chodníkom k Sokolskej by sa malo zrealizovať bez ohľadu na tú plánovanú prestavbu, tak isto ako sa zrealizoval aj ten semafor na Pražskej, keďže na IPR sa spoliehať nedá, či a kedy to vôbec začnú stavať...
Reply on: hoppusmark01 #94853:
Ale cez železničnú trať nemôžeš zrušiť zákaz prechádzania. To by potom ochudobnela kasa železničnej polície a veselo by tam behal ľud slovienský ?
Reply on: hoppusmark01 #94854:
sorry, chcel som to znázorniť na mape, ale nejde mi to.. Ešte sa opravím, tá vzdialenosť je 67 metrov, nie 40...
Reply on: hoppusmark01 #94853:
http://beta.mapy.atlas.sk/
Mimochodom priame spojenie Dúbravky a Hlavnej stanice už existuje, a to linkami 34 a 83.. myslím tým zastávku SOKOLSKÁ, ktorá je vzdialená od hlavného vchodu Hlavnej stanice asi 40 metrov. Problém je, že je to tam oplotené a neexistuje priamy chodník, ktorý by tieto zastávky s Hlavnou stanicou spájal.. Úplne by teda stačil jeden kratučký bezbariérový chodník a zrušenie zákazu tadiaľ prechádzať... A to by sme zrazu zistili, že spojenie na Hlavnú stanicu je možné aj linkami 206, 212, 84 a už spomínanými 34 a 83.. Takže problém je niekde úplne inde, nie v linkovaní...
Reply on: Jakub1 #94848:
Škoda rečí voči nemu... však keď má len 10 rokov...
Tramway: Prečo si napísal 3 príspevky, v ktorých sa hovorí to isté? 94837, 94836, 94835?

Solider: Jeho "úlohou" je "vymyslieť" spojenie tak, aby sa vypravilo čo najviac autobusov, zriadilo čo najviac liniek, však načo šetriť; na pivo?
o čom sa tu aktuálne hovorí?dlho som tu nebol.
o čom sa tu teraz aktuálne hovorí?dlho som tu nebol.
Reply on: Tramway #94844:
Dal som si záväzok, že moja reakcia bude posledná na tvoju osobu. Mne vôbec neprekáža, že 1 a 4 majú rovnaké trasy. Rovnako mi ani nechýba vyhlasovanie zastávok v dvoch jazykov. To, čo bolo v LBC vozidlách, bolo toho odstrašujúcim príkladom. Komu načo bude hlásenie "The next stop is"?? Aby v kuse mlela Tvarožková z reprákov? Vôbec mne, ani poväčine ostatným diskutujúcim neprekáža, že spoje z VW nie sú oficiálne začlenené do siete nočných spojov. O tom čase by sa tam len-tak vozil len debil. Ako milannco povedal, je to PREDOVŠETKÝM spoj pre zamestnancov a zastavuje len na výstup. Povedz mi, čo by normálny súdny človek hľadal o polnoci v takom análnom otvore, akým ne VW?
Reply on: Tramway #94840:
Nechaj všetko tak, ako to je, funguje to - funguje to dobre, zatiaľ sa nikto okrem teba nesťažoval. Koľkože máš rokov? 11?
Reply on: Beus #94665:
Presne to isté napadlo kedysi dávnejšie aj mňa... Vôbec to nie je zvrhlosť, funguje takto napr. veľký prestupný tramvajový terminál v Bruseli... Bolo by naň možné sa dostať z každého smeru a odbočiť z neho na každý smer a mal by tri zastávky - jedna pre smer Mariánska, jedna pre smer Nám. Ľ. Štúra a jedna pre smer Nám. SNP. Akurát ja osobne by som tam žiadne výdrže neriešil, aby sa zbytočne nezdžovali vozidlá, ktoré idú načas/s meškaním.
Tramway: Dunčo?
Reply on: Tramway #94837:
Pýtam sa, načo?!!!
Reply on: milannco #94790:
Tak aby sa tu len nekritizovalo, ja napíšem, čo sa mne v zmenách linkovania v MHD za poslednú dobu najviac páči:

- Zmena trasy 1-ky na ŽST Nové Mesto. Uznávam, že 4-ka má príliš podobnú trasu, ale tak snáď tá by sa dala v meste presmerovať cez Obchodnú ul., aby aj odtiaľ bolo opäť priame spojenie na vajnorskú radiálu.

Myslím, že priame spojenie električkou z Dúbravky či Karlovky na Hlavnú stanicu naozaj netreba.

- Zlúčenie liniek 27 a 35 do linky č. 23. Kvôli tomu už síce nechodí vždy presne a bolo tu rozoberané ťažšie stíhanie vyjazdenia kola jedným vozidlom pri 60-minútovom intervale.

Ale aj tak si myslím, že z ekonomického hľadiska aj z pohľadu cestujúcich je toto rozumné riešenie.
Reply on: Tramway #94821:
A ako ma vediet ze ktory? Stlac "Re:" a doplni to cislo prispevku a autora.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.