Mimochodom priame spojenie Dúbravky a Hlavnej stanice už existuje, a to linkami 34 a 83.. myslím tým zastávku SOKOLSKÁ, ktorá je vzdialená od hlavného vchodu Hlavnej stanice asi 40 metrov. Problém je, že je to tam oplotené a neexistuje priamy chodník, ktorý by tieto zastávky s Hlavnou stanicou spájal.. Úplne by teda stačil jeden kratučký bezbariérový chodník a zrušenie zákazu tadiaľ prechádzať... A to by sme zrazu zistili, že spojenie na Hlavnú stanicu je možné aj linkami 206, 212, 84 a už spomínanými 34 a 83.. Takže problém je niekde úplne inde, nie v linkovaní...
Dal som si záväzok, že moja reakcia bude posledná na tvoju osobu. Mne vôbec neprekáža, že 1 a 4 majú rovnaké trasy. Rovnako mi ani nechýba vyhlasovanie zastávok v dvoch jazykov. To, čo bolo v LBC vozidlách, bolo toho odstrašujúcim príkladom. Komu načo bude hlásenie "The next stop is"?? Aby v kuse mlela Tvarožková z reprákov? Vôbec mne, ani poväčine ostatným diskutujúcim neprekáža, že spoje z VW nie sú oficiálne začlenené do siete nočných spojov. O tom čase by sa tam len-tak vozil len debil. Ako milannco povedal, je to PREDOVŠETKÝM spoj pre zamestnancov a zastavuje len na výstup. Povedz mi, čo by normálny súdny človek hľadal o polnoci v takom análnom otvore, akým ne VW?
Presne to isté napadlo kedysi dávnejšie aj mňa... Vôbec to nie je zvrhlosť, funguje takto napr. veľký prestupný tramvajový terminál v Bruseli... Bolo by naň možné sa dostať z každého smeru a odbočiť z neho na každý smer a mal by tri zastávky - jedna pre smer Mariánska, jedna pre smer Nám. Ľ. Štúra a jedna pre smer Nám. SNP. Akurát ja osobne by som tam žiadne výdrže neriešil, aby sa zbytočne nezdžovali vozidlá, ktoré idú načas/s meškaním.
Tak aby sa tu len nekritizovalo, ja napíšem, čo sa mne v zmenách linkovania v MHD za poslednú dobu najviac páči:
- Zmena trasy 1-ky na ŽST Nové Mesto. Uznávam, že 4-ka má príliš podobnú trasu, ale tak snáď tá by sa dala v meste presmerovať cez Obchodnú ul., aby aj odtiaľ bolo opäť priame spojenie na vajnorskú radiálu.
Myslím, že priame spojenie električkou z Dúbravky či Karlovky na Hlavnú stanicu naozaj netreba.
- Zlúčenie liniek 27 a 35 do linky č. 23. Kvôli tomu už síce nechodí vždy presne a bolo tu rozoberané ťažšie stíhanie vyjazdenia kola jedným vozidlom pri 60-minútovom intervale.
Ale aj tak si myslím, že z ekonomického hľadiska aj z pohľadu cestujúcich je toto rozumné riešenie.
Nauč sa reagovať. Hore v lište, ako je uvedené meno toho, kto Ti píše, je dátum, čas a vedľa toho Re:. Tak keď to stlačíš, automaticky sa Ti vyhodí reakcia na príspevok. Ak nereaguješ a píšeš všeobecne, vôbec neviem, čo chceš.
Docasne (po bratislavsky = na tak 50 rokov) by tie dve linky mohli byt okruzne.. A podla mna potrebna menit JE nakolko sucasne linkovanie bolo uz tolko krat menene ze uz to vobec nema hlavu a patu.
A úplne krásne to majú urobené v Aauckland, NZ: http://www.youtube.com/watch?v=RNgUQFB37_o&NR=1
ale to by najprv museli byť križovatky dobre naprogramované. Dnes som išiel opäť z Terna na Bratskej asi päť minút pred odchodom L93 smer do mesta, prišiel som k prechodu, stlačil dopyt a keby som nebol prešiel na červenú, tak by mi autobus ušiel. Zelená pre prechod prišla až po odjazde autobusu zo zastávky.
No myslim ze keby existovali nejake linky s odchodom o 00.20 z VW tak by museli byt aj v CP.Takze neviem odkial od nich vies a ci ozaj existuju,a vlastne ma to ani nezaujima.Napisal som iba svoj nazor co by to mohlo byt. ?
Tramway (všetky príspevky) - poradím Ti, vytvor si vlastnú stránku a tam si uverejňuj svoje šototrucnávrhy. Zbytočne sa tu kvôli demagogickým návrhom znepriehľadňuje diskusia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider