Presne tak. Projektujú to ľudia, ktorí tomu zjavne vôbec nerozumejú. Tie signálne plány by ináč zaujímali aj mňa, a celkom rád by som si o tom niekedy naštudoval troška viac, aby som do toho mohol rýpať aj poloprofesionálne
Keď som totiž kedysi na bratislava.sk prezentoval svoje názory na riadenie križovatiek z pohľadu mojich vedomostí o procesoroch a programovaní riadenia, bolo mi absolútne bez argumentov vyčítané, že tomu nerozumiem, hoci viem že mám pravdu a DÁ sa to aj inak. Len sa NECHCE.
Keď tu je reč o Kamennom námestí, napadla ma jedna úplna schotozvrhlosť - čo tak na ňom po vylúčení IAD spraviť kruhový objazd pre električky, s niekoľkými odstavnými koľajami pre možnosť otočenia sa z každého do každého smeru a výdrže otáčajúcich sa vozov, a s niekoľkými tupými koľajami zaústenými do objazdu ako stanovišťami záložných vozidiel? ? ?
Linku 1 z Dúbravky na Hl.st. sme tu už mali.. počas výluky sa ukázalo jej nové trasovanie na ŽST Nové mesto oveľa lepšie a myslím, že aj na imhd bola k tomu anketa, a väčšina ľudí bola ZA nové trasovanie. Tak neviem čo tu riešiš..
Druhá vec je, že L13 by mohla mať kratší interval, aby sa pri prestupe na ňu zo smeru Dúbravka/K.Ves/Petržalka nemuselo dlho čakať..
Požiadavka cestujúcej verejnosti: expresná linka 76 zo Štátnych lesov cez Slovnaft, Povodie Dunaja a Vodostav do Spaľovne. Interval 3/6/4 a cez víkend 8 minút ? ? ?
Kedysi bola aj napr. 74 oveľa viac využívaná a v súčasnosti krachuje. ?.
Neviem či je to tak aj v prípade krásňan, ale v Petržalke sa na delené poradia (a veľa ich teda nie je) vypravujú vozy, ktoré sa počas sedla podrobujú opravám, prehliadkam, či údržbám. Možno práve preto stoja tie cez sedlo vo vozovni. Ale to by vedeli zas iní. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus