Písal som raz článok, s ktorým teraz už ani ja sám nesúhlasím. ?
Nechcem banovať fórum, ale zopár príkladov, čo si viem aj obhájiť ti môžem uviesť, omáčku okolo toho trebárs aj mailom ?
Ide zlúčenie Alexyho a Drobného, Pri jazere a Herlianskej, Segnerovej a Jurigovho nám., zriadenie prestupného uzla Vazovova, nová zastávka Americké nám. pri Medickej záhrade (v jednom smere) namiesto Mariánskej a Odborárskeho nám., pri ďalekej prestavbe Kamenného vyriešiť zastávky Jesenského, Kamenné nám. a Nám. SNP.
Ale prečo ich tam bude viac podľa Teba ? Pretoze pojdu za svetielkom ako male deti ? To sa mi zda absurdne Vacsina ludi nikdy nezajde za ten roh na Kapucinskej ulici, kde zacina tunel, nanajvys su ludia pri Bussiness Centre, ktory je tam na Zidovskej, pochybujem, ze niekto pojde priamo do tunela, ked vidi, ze su tam kolaje.
Cestné sú po Európe kadejako osvetlené. V Nórsku sú zväčša nie príliš silno, inde sú vysvietené ako vianočný stromček. A ty si na akom mieste videl osvetlený železničný tunel? Električkový je niečo medzi cestným a železničným. Ak bude teda osvetlený, čo predpokladám, že bude, tak tých nežiaducich chodcov tam bude nepomerne viac.
Tony : Tak fajn, ak potrubie pojde popod zem, bude to fakt fajn.
S tymi zastavkami mas samozrejme pravdu, smel by si uviest nejaky konkretny priklad, ktore zastavky by si ty osobne vyradil ? Ktore povazujes za nepotrebne ? Mozno sa stotoznime.
Potrubie by malo ísť pod zem. Z hľadiska logiky máš v Bratislave množstvo zastávok, ktoré s logikou nemajú akosi nič spoločné, navyše električkové zastávky treba riediť a nie ešte pridávať uprostred tunela pre cencúle. Tá zastávka by bola jedine zaujímavá, nemyslím, že aj využitá.
Intony : ale znizi sa riziko nejakej nehody s neziaducim chodcom v tuneli, pretoze bude adekvatne osvetleny, a taktiez. Povedz mi v ktorej europskej krajine je tunel, ktory je neosvetleny ? To znamena, ze svetla budu prinosom
Majo : s tym osvetlenim suhlasim, ale smiem sa spytat, podla Teba by sa tam ta zastavka zmestila ? pozdlz celeho tunela je z jeho jednej strany potrubie a z druhej strany takisto nie je vela miesta, to miesto v polovicke tunela, kde je ta mrezova kovova branka, na ktorej konci vykuka svetlo, je priechod ku hradu, ale to by chcelo stipku chcenia na zrenovovanie. ale aj tak si myslim, ze by to bola z hladiska logiky nezmyselna zastavka, v polovicke tunela.
Ak by bolo v ostatnej časti tunela svetlo za normálnych okolností zhasnuté, zastávka by bola dobre oddelená od ostatnej časti a bola na znamenie, nič proti.
Emo : takisto som si isty, ze som bol v elektricke, ktora isla aspon 75 km/h. Uvazujem, kde by ten vodic tych 109 km/h mohol ist.
Intony : ahoj, mne by pravdepodobne nevadili. ved prave, kto by isiel do tmaveho tunela, v ktorom by ho cakala iba smrt ? Ale tak napriklad ja osobne som uz tunel pesky raz v noci presiel, ale samozrejme, ze vtedy elektricky nechodili, a uz ani tie, ktore sa ako posledne odoberaju do vozovni, cize prejst tadial sa dalo a bolo to bezpecne, ale ta ciernocierna tma, ktora tam bola, a navyse v uplnej noci, bola fakt brutalna, bal som sa ist dopredu, musel som si svietit iba mobilnym telefonom No ale nastastie som nebol sam, takze vyhoda
Rekord v BA bolo okolo 110 km/h, keď došli prvé T6A5 a boli nové, teda nemali ešte ojazdené kolesá... Bolo to tuším medzi Karlovou Vsou a Krčacami, resp. na Krčacoch...
Tunel by sa mal v strede osvetliť, zriadiť zastávka a eskalátor hore k hradu... Už sa to tak kedysi navrhovalo, dala by sa použiť existujúca úniková cesta na to...
Bude viac, túto stručnú novinku som dal, "aby sa o tom vedelo", d3k0 onedlho pridá novinku s komplet programom. Už som ho videl, bude to zaujímavé, nechajte sa prekvapkať. ?
To, že to bude rozlúčková jazda znamená, že dojazdia!!! Nečakajte ich už potom...
Hrdy_DlhoDielcan