Pán Rafaj určite vie, o čom hovorí. Nakúpiť by sa to ale malo.
Re #93030 Jezo: Od dnešnej colnice išla krížom cez pole (aj tu sa násyp zachoval, len je zarastený) na stanicu Kopčany. Dnes je presne v tom mieste vlečka bývalého podniku Matador a jeho nástupných podnikov, medzi Bratskou ulicou a petržalským cintorínom. Potom zabočila pozdĺž Kopčianskej ulice a v miestach približne dnešnej stanice Petržalka bola tiež stanica.
Ďalej išla po dnešnej Rusovskej a Viedenskej ceste až na Starý most, v Petržalke mala viacero zastávok. V meste išla jednosmernou slučkou po Vajanského nábreží, Námestie Ľ. Štúra, po Mostovej, Jesenského a Štúrovej opäť na Starý most.
K tej elektricke: Kade vlastne isla po uzemi petrzalky? Nemohol by mi to niekto trocha popysat? Urcite je to zastavane, ale boli tu uz aj zaujimave navrhy.
A druha otazka, je tam spominane napojenie zeleznicneho tunela na hlavnu stanicu. Alle ja mam pocit, ze to prepojenie bolo vynechane. Ze tam je len odbocka na nove mesto.
Treba napisat listy na DPMK, DPMP a DPMZ, mozno aj do Brna a vypytat si vyjadrenie nakolko podobne zariadenia pomahaju ako su ucinne. Zistit ci pan Rafaj vie o com hovori, alebo sa vyjadruje o zariadeni, ktore nikdy nevidel v prevazdke!!
Kto by to za tie prachy nerobil? Ja tiež, lenže ja by som nedrístal také hovadiny médiám. Ale potom by sa to minulo efektu, totiž Záhradník má ako "celevrita" meno a čo povie, tomu substrát skôr uverí a nadobudne dojem, akú dobrú socku tu máme, bez ohľadu na to, že tomu tak v skutočnosti nie je. Ale všeobecne si nemyslím že až toľko ľudí dá na slová, ktoré do éteru vypúšťajú rôzne "celevriti". Všetci vieme že v prípade Záhradníka ide o politický a marketingový ťah a že to nijako nezlepšuje katastrofálny stav DPB.
- dnes rano cca o 07:10 som videl odstaveny dlhy autobus, (pravdepodobne L21) pred krizovatkou do DNV/VW
- na Patronke o 07:25 isla kratka karosa 1704 na L21 v smere do mesta
Pon+ ba1031 + marian555: Podľa mňa Trnavské mýto pre 31 by sa nemalo rátať za priebežnú konečnú ako OD Slimák pre 98 alebo Račko pre 34, pretože 31 má tam, aj naspäť rovnakú trasu, teda rovnaké zastávky a neviem, kto by nastupoval na Račku smer Trnko, aby mohol ísť dokola naspäť na Račko. Iba ak lenivá stará rakovina, ktorá má problém prejsť patričný počet prechodov.
Svojho času za starej chrono inteligentní vodiči L31, ak mali náskok a nexeli blokovať dlho nástupnú zastávku, zastavili aj na Trnku smer zimák (na Šancovej ul.), vypustili zelenú a potom zastavili aj za rohom na svojej normálnej zastávke.
Ináč nejaké delené L31 ráno, aj poobede končia na Trnku na Šancovej ul, a tie spoje nosia aj dodatkovú tabuľku, že ide iba po Trnavské mýto.
Ale o 14tej+- nekončí podľa grafikonu žiadna na Trnku, to bola mimoriadna udalosť porucha alebo tankovanie Cng.
Myslim ze ten vodic na 31 koncil len sluzbu a na odchod z Trnka prisiel novy z vozovne, niekto kto zacinal sluzbu.
Mne sa podobne stalo v novembri, nevenoval som tomu velku pozornost a casom som aj zabudol. Bol to TAM,. zastavili sme smer Zimny stadion, vsetci vratane mna vystupili bez problemov. Vlastne len jeden mlady, pravdepodobne studak ostal sediet vzadu. Vodic presiel od kabiny k nemu a povedal mu daco, pricom ukazoval na krizovatku a CNG stojace na odbocenie od Zimaku na Trnko. Mlady podakoval prebehol na novu zastavku a nastupil do prazdnej CNG ktora prisla z vozovne. Z tohto vychadzam ?
Určite, ale vnímam to ako robotu systémovú a dlhodobú, ktorá sa môže odvíjať od konkrétnych príkladov, ale ktorá by sa mala premietnuť aj do plánovania dopravy, atď. ?
Je obyčajný pajác ktorý drísta do médií a chodí po rôznych večierkoch, aby sa ukázal v smotánke, tancujúc so Šindlerovou. Čo môžeš čakať od takej osoby?
Fajn postrehy, Erik. K bodu č. 1 - myslenie na chodcov je nevyhnutné ako súčasť rouzmnnej dopravnej politiky, a súvisí aj s podporou MHD.
Ak vieme o konkrétnych prípadoch, bolo by dobré to postupne zozbierať, a zamyslieť sa aj and riešením niektorých križovatiek, čo sa týka napr. semaforových cyklov, kde chodci sú naozaj často stavaní do polohy menejcenných účastníkov premávky. Zatiaľ čo pre autá sa na niektorých úsekoch robia zelené vlny na niekoľko križovatiek za sebou, chodec častokrát musí jednu cestu prejsť na dvakrát, prípadne aj viac. Ale asi treba hovoriť konkrétne, a je to téma aj mimo toto fórum. ?
V §53 zákona č. 315/1996 sa o.i. píše: "Ak je v blízkosti križovatky s riadenou premávkou priechod pre chodcov, nadchod alebo podchod, chodec smie prechádzať len na týchto miestach."
A to by platilo napr. v tom prípade, ktorý popisoval fobust, križovatka Prievozská/Miletičova.
Aj keď samozrejme pojem "v blízkosti" neviem, či je aj nejako definovaný, takže môže to byť subjektívne.
Hmm, niekto, kto sa v tom vyzná - to je pravda, čo hovorí Rafaj? Keby sme mali rozmrazovacie zariadenie na strechách vybraných vozidiel ako v niektorých iných slovenských mestách, nebolo by to bývalo v nedeľu pomohlo?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Najbližie k tomu tu má Mike, hádam nám povie či sa niečo zmeniť dá.