Reply on: tulenique #92108:
Brzdiace percentá vyjadrujú pomer brzdiacej váhy vlaku ku celkovej hmotnosti vlaku. Sú stanovené tak, aby na danom traťovom úseku v najnepriaznivejšom sklone súprava bola schopná z rýchlosti, ktorá je pre vlak určená, zabrzdiť na zábrzdnú vzdialenosť (400, 700, 1000, 1400 m - podľa trate). Skutočné brzdiace percentá musia byť väčšie alebo rovné požadovaným, inak musíš- odstaviť časť nebrzdených alebo slabo brzdených vozňov, alebo
- pridať mašinu alebo viac plne brzdených vozňov, alebo
- znížiť rýchlosť vlaku.
boxcar
Už bolo spomenuté, že napr na trati 110 by mal 15min.. Ked už nie pohodlie tak aspoň rýchlosť a dobrý interval..
Teda tiež sa mi nepáčia niektoré veci na plánovanom BID, ale prevažujú pozitíva..
Hm a prestupy. Ja si nevyberiem už teraz vlastne: 20 min na stanicu peši, 25 vlakom, prestup v devinskej, 2-10 min
čakania, cca 46 - 58 min cesta vlakom, prestup na S-ko, 12 min cesty, prestup na metro, 7 min cesty.
To sa dá.
No, horšie je, že zabiješ celé poobede cestou naspäť, ked nie sú Anschlusszuege...