Hlavne bol ujo s TAMbusom dobrý na stanici na 1. nástupišti. A potom ho zbuzerovala dispečerka, že nemá sa čo mýliť a nemá čo chodiť na 1. nástupište ? ? ? ?
ale ked sa to vyriesi... ale tak ze prestupy nebudu "nahodne generovane" tak som za, aby do SC,MA a PK premavali z BA len vlaky...
No vidíš, že to chápeš. ? Ten smer PK bz som dal ako pilotný projekt a nasledovať by v ďalekom výhľade malo aj podľa mňa zrušenie kvánt liniek na Senec, namiesto toho bz sa mohla zaviesť MHD Bernolákovo a Ivanka, ktorá by prípojom od vlakov zo žel st rozvážala rakoviny po dedine, mohla by sa zlepšiť obsluha niektorých ulíc, a mhd na zavolanie, nejakým 20 miestnym meďákom. ?
Takisto zrušiť diaľkové spoje do Ma, nahradiť zahustením vlakov na maximum
Však pre trolejbusy sú tam pripravené stĺpy, stačilo by už len natiahnuť vedenie a zaviesť elektrinu. Problém by bol ale v tom, že by sa museli stĺpy od Šafranovej až po Vozovňu Hroboňova Dobudovať. Potom by bol ešte problém, že pre koho by tam tie trolejbusy jazdili, keď 41kou tam cestuje pár ľudí, len azda v špičke je ich tam viac. Význam by to možno malo taký, že by sa potom 203ka predĺžila až op Vozovňu Hroboňova, alebo na Valašskú. Ale aj tak tam podľa mňa nikdy trolejbusy nebudú.
Inak na zastávke Hauerland nastupuje dosť veľa ľudí, na to, ako je blízko k SNA.
Pekvapilo ma taktiež to, že o tejto zmene vedelo toľko ľudí hneď v prvý deň prevádzky. Väčšinou o niektorých nových linkách nevie nikto, azda len malá skupina ľudí, ktorá to pomaly rozšíri ďalej, a až kým sa to dostane k toľko ľuďom, že by mala aj nejaký význam, tak už je dávno zrušená.
1) Re #91963 djscorpion: SOR BN9.5 ma snad jedinu nevyhodu ten zvuk. Inak dokaze celkom pekne vytiahnut - a prave preto by som jeho najlepsie vyuzitie videl na tejto linke (aspon na celodennych poradiach). Ono, samozrejme do takehoto terenu je nalepsi trolejbus, ale to je utopia takze najlepsie tie BN-ka...
2) Re #91964 JamaVOku: Co ti vadi? Aspon si pocul p.Tvarozkovu na Prvosienkovej
Tak hej... ale nemozu trpiet obyvatelia Modry hlupostou ich predkov pred vyse 100 rokmi ?
Ta Raca ma od prestupneho uzla hodne daleko
A tie stanice v DNV a hlavne v tom Wartenbergu su uplne odveci... ? ale ked sa to vyriesi... ale tak ze prestupy nebudu "nahodne generovane" tak som za, aby do SC,MA a PK premavali z BA len vlaky...
ale tomu treba prisposobit aj BA MHD
No tak vlaky zo Záhoria zase stoja v DNV, Lamači a na Železnej (takmer totožné s Patrónkou).
Vlaky z Pezinka stoja v Rači a na Vinohradoch, vlaky zo Szencza vo Vajnoroch a taktiež na Vinohradoch (tam by som skôr videl problém v pochode okolo jazera pre veľkú časť Szencza).
Dokonalosť by sme dosiahli priebežným modelom, kedy by vlaky od Mauacek pokračovali na Malý Rím.
Ad Modra: Sami si zavinili, že nemajú železnicu
? . Ale vážne: Dobre, majú na výber, buď neintegrované autobusy až do BA alebo integrované vlaky z PK.
Systém prímestskej dopravy, v ktorom premávajú autobusy metódou náhodného výstrelu, nebudem nikdy pokladať za dokonalý aj keby jazdili po troch minútach.
Napríklad posledný spoj z Borinky v sobotu niekedy o ôsmej. Radšej ho budem mať o desiatej a kľudne prestúpim pri Stupavskej krčme na chrbticový autobus z Rohožnýka a potom ešte v Máste na regiošuk.
isiel som s 810zssk. Je to celkom zaujimave, ale mohla by byt na Budkovej taka pauze 2-3 minuty, lebo my, co sa chceme vozit, sme diskriminovani. Nestihneme spoj a musime cakat 20 minut ?
No to mas rozhodne pravdu. Ja tou linkou obcas cestujem...na Slov. Nar. Archive byva moj otec...ako si povedal TAMBUS sa tam velmi nehodi, ku tomu sa priklanam ?
Ale ja som skor na klasiku, mne tam vyhovuje najviac SOR B9.5...nic proti BN9.5, ved jazdne vlastnosti ma dobre aj ten design neni zly i ked vedel by som si ho predstavit aj inac, ale mne skor vadi ten lietadlovy zvuk, ktory je bohuzial staly, myslim tym to, ze ho pocut po celu cestu aj ked autobus akceleruje a to mi na nou dost vadi...
No podľa tvojho návrhu by na stanici v Závode nestál vobec žiadny vlak, tak preto. A prípadná autobusová linka pre Závod by nemohla byť vedená podľa návrhu, ale až do Malaciek. To isté sa týka Veľkých Levárov. ?
Ako už bolo veľakrát napísané, národ (cestujúci+regionálni politici) si musia vybrať, či chcú z každej viesky 4x za deň priamy spoj až na Nivy alebo si budú jazdiť každú hodinu, ale s prestupom.
Ak zastávaš pôvodný systém, je to Tvoj názor - neberiem Ti ho. Ale môj je opačný.
Pochvala za predlzenu linku 41 Dnes som tym isiel a jeden postarsi pan ktory tam tu 41 zbadal sa za tym rozbehol so slovami "Moj sen!" Sice zistil ze dobehol na vystupiste a prebehnut na nastupiste uz do odchodu nestihol, kazopadne, dost ho to potesilo. A sudiac podla toho ze uz v prvy den prevadzky to ludia vyuzivali (a sokujuce je ze islo aj o postarsich spolucestujucich ktory vo viac pripadoch dokonca aj vedeli ze je presunuta zastavka Safranova) to moze byt dost vyuzivane
Na druhej strane, zalozny Tambus to velmi nevladal, SOR B9.5 si viedol slusne, ale myslim ze na tu linku sa najviac hodi asi SOR BN9.5, tak snad ho tam budu vypravovat. Najlepsie by vsak samozrejme boli t-busy. A mozno by stalo za to zaviest zastavku medzi Prvosienkovou a Budkovou
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
djscorpion
Ale ja som skor na klasiku, mne tam vyhovuje najviac SOR B9.5...nic proti BN9.5, ved jazdne vlastnosti ma dobre aj ten design neni zly i ked vedel by som si ho predstavit aj inac, ale mne skor vadi ten lietadlovy zvuk, ktory je bohuzial staly, myslim tym to, ze ho pocut po celu cestu aj ked autobus akceleruje a to mi na nou dost vadi...