No je pravda, že tie rýchliky sa zapájajú priebežne, aj dokonca teraz prednedávnom sa nejaké zapojili. ?
K tomu druhému: myšlienka je dobrá, ale teda v tomto konkrétnom prípade by sa asi cestujúci zo Závodu nepotešili. ?
Však ja netvrdím, že rýchliky nemajú byť zahrnuté, ale že či budú hneď od začiatku. V IDS JMK tuším od začiatku neboli. Avšak, ak radšej by som prevzal rakúsky model osobných a zrýchlených vlakov, a to:
R20 Bratislava - Malacky
R21 Bratislava - (bez zastavenia) - Zohor - (bez zastavenia) - Malacky - Kúty
a obdobne aj na ostatných tratiach.
Avšak na to zatiaľ zrejme tak skoro u nás nebudú financie.
A všetci majú cieľ na Nivách?
Mimochodom, pri výstupe z vlaku ani cez príchodový ani cez odchodový podchod sa nechodí okolo ošťatých hajzlov. Jediné hajzle (veľmi slušnej úrovne) na BA Hbf. sa nachádzajú v priechode medzi príchodovým podchodom a halou.
"Kaziť niečo čo funguje"" som už raz jasne napísal, prečo - preto, že autobusy, miesto toho, aby jazdili súbežne s vlakmi, môžu radšej obsluhovať oblasti, kam koľajnice nevedú.
A proti Slovak Lines nemám nič, len proti ich nekritickému zbožňovaniu ? .
V IDS JMK niektoré (možno aj všetky) rýchliky zaintegrované sú, takže možno sa to uplatní aj tu. Proste sa na trebárs Ex Moravia prirazí tabuľka R20 a bude. Medzi stanicami Bratislava - Malacky - Kúty by tak bolo možné cestovať na BID lístok. V prípade železnice by mali byť označovače aj tak na perónoch, takže žiadny problém. ?
Laskavo ma neurazaj... ? sam si vravel ze MHD a primestska doprava su neporovnatelne...
to ze dunco chcel linku od svojej rohozky po vsetky miesta destinacie je rozdiel...
Ale zrusit jediny priamy spoj z MO do BA (v Modre nemam nikoho) mi pride trocha absurdne... obzvlast ked MO je mesto.....
Je trosku rozdiel cestovat priamym spojom na Nivy (cez Bajkalsku, Zlate), ako prestupovat v PK na Vlak, ktory ta vyhodi na Hlavnej stanici, kde ti zostava prejst okolo ostatych hajzlov vedla predajne DPB bud na eliny alebo na nastupiste busov, kde ti jazdni 61 a 74... ale to je ich vec...
ja som len narazal na to preco kazit nieco co funguje?
Rad sa ale presvedcim ze to funguje, no pri sucasnych podmienkach si to neviem predstavit (moj subjektivny pohlad)...
a neviem co mas stale proti Slovak Lines...
moj nazor je ze spolu s Blagussom,Turancarom a SadDS su to najlepsi dopravcovia na Slovensku a konkurencia je daleko za nimi...
Dnes bol videný na Obchodnej stavebný dozor ešte z čias rekonštrukcie ulice v minulom roku + nejakí robotníci. Mali zostavený zoznam, čo bolo treba opraviť... a väčšinou bola na zozname popraskaná, alebo prepadnutá dlažba ?
Či zostanú zastavovať tie (možno až) dva rýchliky v MA je na ZSSK. Otázne je, či bude aj na rýchlikoch platiť BID tarifa. Osobne si však myslím, že Malacky nie sú ani veľkým mestom, ani železničným uzlom, tak tam rýchliky nemajú čo stáť.
"Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20."
Žiaľ zo začiatku to tak určite bude. Mimochodom, to nie je len pre teba, čo myslíš že v rámci IDS JMK (Brno) premávajú nejaké nové vlakové súpravy?
"Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?"
A v súčasnosti existuje? Budeš ochotný priplácať si príplatok za diaľničné poplatky (až sa zavedie elektronické mýto)? Naviac, je nutné zavádzať autobusové linky po preplnenej diaľnici, kým na železničnej trati sú ešte rezervy? Je takáto linka v Pláne zahrnutá?
Zbežne som si prečítal tiež Plán dopravnej obsluhy kraja.
Môj názor berte čisto ako laický. Bývam v "Mikroregióne Záhorie".
Obavy mám však nasledovné: budú stáť rýchliky v Malackách?Alebo sa zruší ich zastavovanie vrátane posledného pohodlného (zrekonštruované vozne) cestovania (nepočítam nedele) Ex Moraviou a argumentovať sa bude, že tu existuje nejaká R20 s hodinovým intervalom?
Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20.
Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?
Celkovo to vnímam tak, že BID je však nepochybne krokom vpred.
Valec