Reply on: Zvero #91438:
Áno, preklep, teda nie NB, ale BN. Ale že už ani tlačové odd. mesta robí chyby vo vyhláseniach... V roku 2007 ich je spolu nie 13, ale 18 (3534 - 3551).
teda skratka chces vediet kolko novych hrbacov teraz doslo. Ak spravne chapem. Takze podla tejto linky
ako vidno ze nejazdsi 50 od a do auparku
sak od 10 00 do tej 13 00 je vnem minymalne 50 ludi a po 13 do tej cca 20 00 je uplne fest plna a ked tak radis ze nech sa prejdu tak aj ty sa prejdi na spoj ktori ti vyhovuje chitraku
NIeze sa na 50 vyvazaju baletky ale este budem z kopcan a do kopcan uholne brigety vyvazat ?
kubox94
Každý kto by mal nejaké výhrady tak prosím napíšte ich, nakoľko ja som iba laik. Že či by to bolo možné atď.
Takže ideme na to
50 - zrušiť zastávky Aupark a Sad Janka Kráľa. Je zbytočné mať dve zastávky v takej tesnej blízkosti Auparku. V tomto prípade by som zaviedol predĺženie trasy po Kopčany popr. Kúpalisko Matador (rovnako ako je to teraz u 80) cez zastávky Divadlo Aréna - Aucafé-Berlitz - Viedenská Cesta - Výstavisko - Kremnická - Záporožská - ŽST Petržalka - (Kúpalisko Matador) - Závod Matador - Kopčianska - Kopčany
Zo zastávok Divadlo Aréna je veľmi ľahká pešia dostupnosť k zastávke Sad Janka Kráľa. Tam by nebol problém. Aupark je dostupný dosť blízko cez zastávku Viedenská Cesta, Incheba zase cez Výstavisko a dunajské nábrežie cez všetky štyri zastávky.
99 - Myslím si, že by bolo vhodné ju odkloniť cez Panónsku Cestu a nie cez Kopčany (kvôli mojim ďalším návrhom). Takže zo zastávky Hálova by išla cez zastávky Rusovská Cesta - ŽST Petržalka - VŠ Manažmentu a potom už po pôvodnej trase.
80 - Tá sa týmito úpravami stáva prebytočnou a tak tá by sa zrušila
191 - Dve alternatívy s ňou. Buď zrušiť, alebo spraviť z nej klasickú linku s tým, že by stála na všetkých zastávkach. T.j. Rusovská Cesta a VŠ Manažmentu. Mne sa zdá, že je lepšia prvá alternatíva a zrušiť ju resp. spojiť ju z 91 s tým, že by mala hustejšie intervaly.
94 - predĺženie na Jasovskú s tým, že by mala zastávky - Jasovská - Vozovňa Petržalka - Bzovícka - Ľubovnianska - Strečianska - Šintavská - Topoľčianska - Tupolevova - Jiráskova a už po klasickej ceste. Dôvod je taký, že podľa mňa nie je dobre vybavená rovinka Strečianska - Šintavská - Topoľčianska
93 - Posunutie konečnej na Antolskú so zastávkami - Budatínska - Znievska - Lúčanka - Ľubovnianska - Nemocnica Antolská - Antolská. Niekedy je umenie dojsť do nemocnice Antolská v krátky čas.
95 - Presunutie trasy cez zastávky - Vyšehradská - Lúky V. - Budatínska - ZŠ Budatínska - Lúky II. - Smolenická - Švabinského - Markova - Romanova - atď. po terajšej ceste.
Myslím si, že takto by sa zeefektívnili všetky cesty v Petržalke a nebol by sa problém hocikde dostať. To však je len môj názor. Rád si vypočujem resp. prečítam tie Vaše.