však hovorím že to bude na Mudronke ešte veselé, neviem kde sa ale bude na Radvanskej otáčať X7. Ked autobus príde po Mudroňovej hore na križovatku tak na Radvanskú doľava nezabočí, tam totiž opravujú cestu (kanalizácia?), potom môže zabočiť iba ak na Hummelovu doprava, ale to je tak úzka ulička, tam si neviem predstaviť aby pred poľským veľvyslanectvom behali busy. Alebo že by sa otáčala na tom malom "námestíčku" na križovatke Mudronka/Radvanská??? To hádam nie! Nevie niekto niečo bližšie na túto tému? Podľa čoho sa sa vlastne nasadzujú autobusy konkrétne na X7, ktorá jazdí po kopcoch? Berie sa do úvahy, že sa busy pohybujú po kopcoch, alebo sa tam hodí to čo je práve k dispozícií?
Zajimave fotky... Ale nechapem co je na metrovem rozchodu zastarale a uz vobec nie co je na nom hnusne (na metrovom rozchode je hnusna akurat tramvaj T6A5, ktora nevyzera bohvie ako). Co je na nom neperspektivne chapem. Ale ja to berem tak, ze ma chces trochu provokovat . Ale v pohode, uz ma to nevytoci. . Apropo, olej vytekajuci z podvozkov, ehm, je to vidno aj v BA, ale iba na niektorych zastavkach su flaky... Ale musim povedat, ze sa to zlepsilo, kedysi vozy tiekli viacej.
Pár fotek z Liberce http://adela.karlin.mff.cuni.cz/~spinka/foto/026-Liberec_TT/
Za povšimnutí stojí zejména:
Zjevná absence zastaralého, neperspektivního a hnusného úzkého rozchodu.
Řetězovková trolej (je na všech rekonstruovaných tratích vč. centra města).
Výhybky a lité srdcovky z Pražské strojírny.
Katastrofální údržba tramvají v Liberci (ty 2 pruhy mezi kolejnicemi jsou olej vytékající z převodovek. Tento úkaz, dříve běžný, je dnes viditelný snad už jen v Liberci).
V Pravde som si práve prečítal o rekonštrukcii Mudroňovej, takže koho sa to týka nech si pripraví pevné nervy, viem o čom píšem, lebo čo sa tam deje, či skôr nedeje to je sen.
STARÉ MESTO (SITA) - Od pondelka 5. augusta bude úplne uzavretá Mudroňova ulica v Bratislave.
Dôvodom je urýchlenie prác pri odstraňovaní časového sklzu na rekonštrukcii komunikácie. Autobusy linky náhradnej dopravy X7 budú premávať z Kollárovho nám. len po zastávku Radvanská na Radvanskej ulici a späť. Dopravné spojenie medzi linkami X7 a X17 bude dočasne prerušené, približne do konca augusta.
Cestujúci pri prestupe medzi nimi sa musia presunúť medzi zastávkami Radvanská a Jančova pešo. Doterajšia zastávka Radvanská na Mudroňovej ulici v smere na Červený kríž bude zrušená.
j: písal som pred časom o peniazoch na spalovňu v tom kontexte, že ak sa dobre pamätám tak boli vo výberovom konaní SES Tlmače za cca 800 mil a Siemens 1,5-2 mld. Vyhral Siemens, ako kopec iných akcií v BA-to je sveta žiť v tomto meste pre niektoré firmy a hlavne jednotlivcov, ale to je už o inom. Ale najdôležitejšie je to že technológia sa vyrába v Tlmačoch!!! pre Siemens ako sobdodávka. Na jednej strane majú naši ľudia čo robiť (Tlmače) ale na druhej strane sa zas niekto pekne nabalil, lebo ako sa teraz písalo rekonštrukcia spalovne má stáť už skoro 2mld a to je prosím pekne teda celkom slušný rozdiel oproti 800 mil prípadne 1 mld po navýšení cien. A táto 1 mld niekde v Blave chýba. Keby len jedna. Budúci rok musí BA vrátiť 4,5 mld. Tak predáva ešte čo jej zostalo. Takže je to celé o velkom bačovaní očovského baču, ktorý už dúfam odtiahne v novembri do svojho salaša v Očovej. Celé to ide od 10 k 5-im.
Vcera som sa rozhodol ze sa pozrem na schodzu. Prisiel som na Olejkarsku, vratnika som presvedcil o tom ze je idiot a nakoniec som idiot ja. Myslel som ze schodza je o 16.00 a dnes citam ze o 18.00. Ajhla chybicka sa vludila.
Takze fotky z dnesnej navstevy budovy meniarne a parnej elektrarne DP, ktora sluzila od roku 1895. Ak si dobre pamatam (uf to bolo uz davno), tak elektraren odstavili niekedy v roku 1927 a ako meniaren bola budova vyuzivana priblizne do roku 1975. Potom tu vraj bola neaka klubovna: http://www.pieskovisko.sk/fotky/elektraren.html
Ufo: Sorry ale mesto tu nie je nato aby platilo len MHD. Ak si to tak predstavuješ tak ti nebudú asi vadiť prašné cesty(bez asfaltu), odpadky pred domom, žiadne školy, parky, športové zariadenia, atď- Hlavne, že budú perfektné mašiny- ktoré nebudú mať počom jazdiť a cez zimu už vôbec. Tak si to predstavuješ?! Mesto nemôže mať dva rozpočty. Tedá má ale to je rozdelené na bežný a kapitálový. A netvrdím, že MHD má byť zisková. Ja len tvrdím, že všetko má svoju postupnosť. A tento rok išlo na dopravu 2mld. so 4mld. Tak si najprv zisti a potom frfli. Sorry za ten sarkazmus, ale takéto veci ma vedia vytočiť. A za OLO platiš najviac preto, lebo treba predsa len zaplatiť tú reko. spalovne a rozmiestňujú sa po BA kontajnery na separovaný zber- aj tie musí niekto zaplatiť. A mesto to nebude, ak začneš separovať, mesto na tom získa prachy, zníži poplatok a bude aj viac pre DPB. Ale to sú súvislosti, ktoré si málo ľudí uvedomuje. A tie prachy, ktoré zaplatíš mestu za odvoz odpadu (v BA dokopy 700mil.) sa smú použiť len na náklady spojené s likvidáciou odpadu.
No cital som si starsie prispevky o troflacoch a pisete tu, ze sa budu kupovat 3 21r. Bolo uz vobec vyberove konanie? Pokial viem nie a maju sa kupovat 4 trolejbusy, 12-metrove asynchronne.
Juro: isteze ikarusy pocitam, ale to uz je 4 roky, co sa kupili a potom len tie 2 412. A male sory to je nic...
A este ktosi tu pisal o dlhu BA a o spalovni-v BA platime najviac za OLO, a davat dokopy spalovnu s MHD. Viem, ze to ide z toho isteho rozpoctu, ale to je velka chyba. To sa tu nic potom nedosiahne, ked sa budu tieto naprosto odlisne veci davat do zavislosti. A ked hovori sa o dlhu mesta-doprava nikdy nebude ziskova ak ma byt na urovni.Ekologia proste nieco stoji...
Off topic: vysli mi fotky prototypu 22Tr z Usti nad Labem, takze mate sa na co tesit. Sice to nie je uplne paradne vzhladom na svetelne podmienky, ale celkom to ujde
d3k0