Reply on: S499.1023 #87843:
k L21: ja si siet MHD predstavujem ako pavucinovu siet a nie ako chobotnicu, kde z kazdeho sidliska ide linka, ktora nikde nestoji, iba v centre. V podstate si priznal ze ide o nesystemovy prvok. Spor je len v tom, ci sa mala alebo nemala urobit v pripade DNV vynimka. Cez Lamacsku by to bolo pomalsie o 1 semafor a jednu-dve zastavky v Lamaci, ktory by sa tymto obsluzil. Skor by mohol byt potom problem v nerovnomernej naplnenosti spoja-cast od Lamaca preplnenejsia. Mozno preto sa tak rozhodli. Ale preco pri inych sidliskach nemuseli siahnut k super expresu?
ja si vystacim aj s bicyklom ?
Valec
- sa ti o dosť zvýšia náklady na kilometer. Po koľajniciach pôjde menej električkových vlakov a údržba aj odpisy zostanú tie isté. Budeš okrem elektrickej energie musieť platiť aj naftu. Pri zachovaní určitej kvality (aby ti cestujúci neodišli úplne keď budú mať čakať raz tak dlho) dopravy budeš musieť zamestnať viac vodičov.
- expresný autobus bude stáť v zápchach.
Čo myslíš, prečo sa zrušili všetky súbežné autobusové linky po Karloveskej radiále?