Byvam v DNV pri zastvke Stefana Kralika... ? Ale keby bola redukcia zastavok vklude ju zrusim, pretoze aj tak si myslim ze na celej Eisnerovej ulici staci jedna zastavka - M.Marecka:)
A je problem zaviest jeden vzdialenostne dlhsi (expresnejsi) a jeden kratsi (vymetacsky) spoj s prestupom na hlavnejsich spolocnych zaastavkach? Alebo len (uvediem teoreticky priklad, nie prakticky, pretoze osobne neviem, ci by to v tej lokalite malo zmysel) dat jeden spoj od Polusu po ZP bez medzizastavok a jeden so zastavkami na kazdom rohu?
uznavam ze som sa nevhodne vyjadril...
pytal si sa ma miesta kde je autobus rychlejsi ako elektricka, tak som ti odpovedal... a domotal som tam aj inu vec co som chcel povedat a sice:
prave zastavky na vajnorskej radiale su azda najlepsie usporiadane v meste, tou redukciou som myslel ine miesta v BA, ale o tom uz pisal intony vo svojom blogu...
No to sa bavím, kedy si šiel naposledy cez Jaskový rad? Myslíš že tam je menej áut. A to akože ti L34 presmerujem cez úzky Jaskový rad (a kadiaľ ďalej?), tak sa ti pekne poďakujú tí, čo chcú vystúpiť pod stanicou? Či rozdelím linku na 34A a 34B, každú s intervalom 16/30/20? Alebo budeme jazdiť podľa aktuálnej situácie a až na Patrónke sa dozvieš, kadiaľ ideme ďalej (lebo keď nastúpiš v Dúbravke tak ešte zápcha nebude)?
Nový most: Takže ja pôjdem od ŽST Petržalka na Zochovu cez Apollo alebo Lafranconi? A čo ďalej, budeme skúšať trasy okolo hradu? Alebo ma necháš vystúpiť za mostom, však mi bude jedno za ktorým? No úžasná výhra.
Takže na cestujúcich medzi Polusom a ZP sa vykaleme, aby pán Ajk bol rýchle z Polusu na ZP? Nejaké rozdiley medzi MHD a linkovou dopravou nechápeš? EC je z Prahy v Bratislave za štyri hodiny, osobákom by to trvalo tak desať. Znamená to, že osobáky treba zrušiť?
Nie, nie je zakáazané mať názor. Ale treba sa zamyslieť aj nad pozadím. Ale opakujem - daj DPB tzv. preukázateľnú stratu a do roka ti garantujem lepšiu úroveň služieb ako SL. To som písal už nespočetnekrát.
Ja rozhodne nie som žiadny obhajca DPB, určite som napísal na magistrát, na DPB a podobne viac kritických, a to s KONKRÉTNOU kritikou, než ty, listov a emailov. Ale to neznamená, že budem okolo seba bezhlavo pľuť.
Len tak pre info, Slovaklinesu záleží na cestujúcich len od jeho vzniku (premenovania), čiže asi tak pol roka. Asi si sa s SAD BA prímestskými linkami tak pred 5 rokmi veľa nevozil, však?
Sancova - napr. cez Jaskovy rad (rovno aj s Prazskou)
Stefanikova - neviem ako su smerovane ulice okolo nej, tak doplnim, ked zistim
Novy most - cez Apollo alebo Lafranconi
Kollarovo nam. - tiez doplnim, ked zistim ako su smerovane ulice okolo neho
ved v poriadku...
nevidim nic ciernobielo, iba som sudny clovek robim si nazor...
tie dve spolocnosti vyuzivam rovnocenne a viem (mozem) to z hladiska cestujuceho porovnat...
co sa tyka k vztahu k zakaznikovi/cestujucemu proste SL vedie, narozdiel od dpb ktory ma zakaznikov na haku (alebo sa tak aspon tvari)... to je moj nazor... je zakazane mat nazor?
ty si povedz svoj nazor a mozme o tom diskutovat... ale bez urazania prosim...
Jaj, takže autobusy budú premávať podľa aktuálnej dopravnej situácie? Však čo tam po cestujúcich, čo stoja na nejakých nácestných zastávkach? Čo tam po licencovanej trase?
Ty by si bol prvý, čo by ryčal, keby sa taký autobus v nejakej takej bočnej uličke zasekol - stačí jedno vhodne zaparkované auto.
Ako že nie, však ty si to tu písal. Viď sled týchto príspevkov:
Autor: premavac
16.10.2007 01.44 #87780 Re:
Re #87775 KT8: aj v Bratislave bolo kedysi viac expresnych liniek. ale to bolo tak v devatdesiatom druhom. pripadne este pred rokom 2000. mne osobne dost chybaju.
Autor: Emo
16.10.2007 01.49 #87781 Re:
Re #87780 premavac: Expresné linky v súčasnosti veľa významu nemajú. Prečo? Lebo stoja v zápchach spolu s tými ostatnými.
Autor: premavac
16.10.2007 01.56 #87783 Re:
Re #87781 Emo: A nemozu jazdit mimo upchatych ciest bocnymi ulickami?
TeBeCe