Zeleznici v povodnej trase medzi Petrzalkou a Wolfsthalom brani okrem ineho cesta E58 a hranicny priechod Petrzalka - Berg. Trat totiz viedla po jej nasype. Len ti uz bohuzial nepoviem zdroj.
Rovnako dlhý a rovnako široký autobus s približne rovnakým usporiadaním sedačiek budú mať aj približne rovnakú kapacitu. To hovorí fyzika, matematika a logika. Na kriedový papier môžem, vytlačiť údaj aký chcem. Môžeš uviesť, pri akých obložnostiach sú počítané tebou nekriticky preberané údaje?
Samuliačik, ak si to nepochopil z textu, tak reagujem na to, že len indivíduum mdlého rozumu môže hodnotiť obsaditeľnosť vozidla podľa tabuľkových údajov a tvrdiť, že Citelis 18M má menšiu kapacitu ako Solaris 15. Nemám záujem ťa provokovať, mám záujem na tom, aby si sa spamätal a prestal trieskať p94oviny.
Takze projekt bratislavskeho metra bol len nenaplnenou viziou byvaleho rezimu? Preco sa potom vobec prerokovaval a roky pred verejnostou prezentoval, ked ho mesto ako take udajne nepotrebuje? A kedy sa zacnu naplno preferovat elektricky?
Lenže tá kapacita SU 15 je reálne nižšia ako 18 metrového Citelisu, aj keď v tabuľkách je taká ako píšeš.
Re #87270 Amoral: Interval by mal byť taký, aby v každej hodine, maximálne každé 2 hodiny spoje chodili v tých istých minútach. Napr.: 8:00, 12, 24, 36, 48, 9: 00, 12, 24, 36, 48, resp.: 8:00, 24, 48 9: 12, 36, 10: 00, 24, 48,... .
To iste sa da dosiahnut pri plnej preferencii elektriciek. Metro sa stavia tam kde nie je miesto pre elektricky. V Bratislave sa este par desiatok rokov mozme spoliehat na elektricky. Potom pride cas na metro.
Nuz co s nim bude nevedno.Udajne sa ma opravit,ale zatial stale stoji zakryty plachtou na betone bez pohnutia.Ale snad sa dockame opravy.Jedine ak by tie recicky o vymene vsetkych solarisov platili len na tento jeden jediny kus.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk