Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #87314:
aj tak neviem
Reply on: 01287 #87313:
Precitaj si na co je to reakcia a zistis.
mego co tam stoji
Reply on: 810zssk #87297:
Stale stoji na betone na 1.DP. ?
Reply on: zakaznik #87278:
Zeleznici v povodnej trase medzi Petrzalkou a Wolfsthalom brani okrem ineho cesta E58 a hranicny priechod Petrzalka - Berg. 😉 Trat totiz viedla po jej nasype. Len ti uz bohuzial nepoviem zdroj.
Reply on: S499.1023 #87306:
Ze by mali Citelis a Solaris podobne usporiadanie sedaciek sa povedat neda, pan MamVzdyPravdu.
Reply on: crima #87304:
Pretoze sa s nim povodne dlho planovalo. Kedy sa zacne plna preferencia? Nik nevie.
Reply on: AAA #87303:
jjj, presne tak - v oboch prípadoch.
Reply on: crima #87300:
Denne absolvujem cestu z Holešovíc do Modřan. Absolvujem ju električkou, žiadna rýchlejšia metroalternatíva neexistuje.
Reply on: 810zssk #87294:
Rovnako dlhý a rovnako široký autobus s približne rovnakým usporiadaním sedačiek budú mať aj približne rovnakú kapacitu. To hovorí fyzika, matematika a logika. Na kriedový papier môžem, vytlačiť údaj aký chcem. Môžeš uviesť, pri akých obložnostiach sú počítané tebou nekriticky preberané údaje?
Reply on: 810zssk #87293:
Samuliačik, ak si to nepochopil z textu, tak reagujem na to, že len indivíduum mdlého rozumu môže hodnotiť obsaditeľnosť vozidla podľa tabuľkových údajov a tvrdiť, že Citelis 18M má menšiu kapacitu ako Solaris 15. Nemám záujem ťa provokovať, mám záujem na tom, aby si sa spamätal a prestal trieskať p94oviny.
Reply on: 810zssk #87302:

Takze projekt bratislavskeho metra bol len nenaplnenou viziou byvaleho rezimu? Preco sa potom vobec prerokovaval a roky pred verejnostou prezentoval, ked ho mesto ako take udajne nepotrebuje? A kedy sa zacnu naplno preferovat elektricky?
Reply on: 810zssk #87265:
Lenže tá kapacita SU 15 je reálne nižšia ako 18 metrového Citelisu, aj keď v tabuľkách je taká ako píšeš.
Re #87270 Amoral: Interval by mal byť taký, aby v každej hodine, maximálne každé 2 hodiny spoje chodili v tých istých minútach. Napr.: 8:00, 12, 24, 36, 48, 9: 00, 12, 24, 36, 48, resp.: 8:00, 24, 48 9: 12, 36, 10: 00, 24, 48,... .
Reply on: crima #87300:
To iste sa da dosiahnut pri plnej preferencii elektriciek. Metro sa stavia tam kde nie je miesto pre elektricky. V Bratislave sa este par desiatok rokov mozme spoliehat na elektricky. Potom pride cas na metro.
Reply on: 810zssk #87297:
Nuz co s nim bude nevedno.Udajne sa ma opravit,ale zatial stale stoji zakryty plachtou na betone bez pohnutia.Ale snad sa dockame opravy.Jedine ak by tie recicky o vymene vsetkych solarisov platili len na tento jeden jediny kus.
Reply on: 810zssk #87299:

..nejde v pripade metra skor o zrychlenie presunu cestujucich? neviem, ci tomu nerozumiem, ale to porovnam trebars s prazskym metrom, tak ziadnou inou alternativnou dopravou sa nepresunies po prahe rychlejsie, ako metrom..
Reply on: crima #87298:
Ano zbytocne. Podobny efekt sa da dosiahnut aj elektrickami.
Reply on: 810zssk #87296:

..zbytocne?
Vie niekto co je s vozidlom 1216? Bude / bolo opravene, alebo sa ho uz v premavke nedockame?
Reply on: crima #87295:
Nerata (zda sa mi ze uz 5 rokov). Hlavne by to bolo zbytocne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.