Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
To akoze je L17 zrusena? Alebo preco neboli dnes minimalne dve poradia po sebe!!! vypravene? Zvysok liniek 3,5,11 chodilo narvanych az po dvere, takze nejaky ten 5 min. interval na radiale bol k nicomu. Neplatim si za takmer 30 minutove statie na zastavke (lebo sa nedalo narvat do spoja), ale za cestovanie. DPB u mna konci. Chcel som zachovat pomer 4:3 v prospech MHD, no po dnesku to bude 7:0 v prospech IGK. Nemienim dalej platit neschopnost manazmentu DPB. Prajem skore skrachovanie DPB a este skorsiu premenu na maximalnu socku. ? ? ☠
bratislava.sk s novym dizajnom...
Lenze nie vsetky mesta su napojene na J&T.
Reply on: Martin Fundárek #86698:
Aha jasne to mi vobec nenapadlo.. diky ☺
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #86666:
Revízor nie je hocikto. Je oprávneným zamestnancom dopravcu, v ktorého prostriedku sa neoprávnene (lebo nemáš lístok) zdržiavaš.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #86664:
Zbiť ťa nesmie. Ale môže ťa chytiť a držať ťa, až kým policajt nepríde.
A inak, keď už sa tak držíš zákonov, kde v zákone je napísané, že vodič musí na zastávke otvoriť dvere? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Eury #86696:
Čo tak obratisko v KV?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Solider #86678:
Možno býva pri Černockého, kde to skutočne trieska (pozri #72419). Ľudia sa na to sťažovali poslancom už pred poldruha rokom.
Inak nevie niekto kde je ten pokazeny vodovod? lebo mi nenapada miesto kde by chodila len elektricka 4 a ziadna ina..
Reply on: S499.1023 #86628:
Tak ta odbocka zostane zachovana - uz su tam nanovo natiahnute kable.. ale vyhybku tam asi nebudu davat myslim - ved za vyse 20 rokov co byvam v Trnavke som tade videl ist jediny trolejbus - aj to pekne davno.. No a nad tou vyhybkou som sa tiez dost cudoval - ved 90% trolejbusov co tade ide ide cez Trnavku.. ale ako som to pozeral ze pokial tahali lana tak tu vyhybku asi prerabat nebudu.. ale tu zbiehaciu za krizovatkou smer vozovna ano.. Inak teraz je tam pekna pavucina nad krizovatkou - kopa starych lan plus kopa novych.. aj za fotky by to mozno stalo.. ?
Reply on: S499.1023 #86587:
😃 😃 nech si hovorí o Tebe kto chce čo chce, ale tomuto hovorím inteligentný humor. Mmch, už nie sú družiny, ale "školský klub".
Reply on: S499.1023 #86541:

Tipujem že tá dlhšia jazdná doba smerom do Ružinova bola kvôli jazde cez Šafko, ktorá trvá dlhšie ako trasa Mostová-Jesnekého. Pamätám sa, že ak išla kedysi dávno 4- ka alebo 6-ka minútu po 12-ke spod mosta tak ju vždy predbehla a na Kamennom nám. bola prvá. To bolo ešte dáááávno. 🙂
Reply on: fobust #86852:
to by asi musel najprv irisbus začať robiť trojčlankové kasne. Tam by si asi mal najprv smerovať otázku.
Reply on: 810zssk #86680:
okrem toho, iné mestá keď renovujú vozový park trolejbusov tak si myslíš, že tiež čakajú kým SOR vyrobí prvý trolejbus? ? SOR neni prvé a ani posledné riešenie obnovy vozového parku ako aj autobusov, tak aj trolejbusov. Nedávno tu boli fotky SOR vs. Van Hool? Čo by mohlo brániť tesovaniu a zakúpeniu autobusov Van Hool? Že sú z Holandska? Tak radšej priplatiť za kvalitu a komfort než za polotovar. ?
Reply on: 810zssk #86680:
Tak nech sa kúpi aj Solaris Trollino, no keď nechceš Citelis. ok?
Reply on: fobust #86686:
Tak isto dopadne aj električka do Petržalky.
Reply on: S499.1023 #86541:
"závlek" L70 na Šafko by nebol odveci. Pomohlo by to aj odľahčiť L50 v úseku Šafko - ASMN, kde sa mi zdá táto najviac narvaná.
Reply on: fobust #86686:
tak toto je MEGALOL ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

"hlavná stanica by sa mala začať stavať v roku 2005."

wtf ❓ ?
Buhehehe:

http://www.bratislavskenoviny.sk/54849/nas-rozhovor/pripravy-nosneho-systemu-mhd-pokrocili

Nechcem rýpať, ale trošku si pripomeňme históriu:

SME

Metro pôjde až do Trnavy

Metro sa do 50 kilometrov rozšíri aj do regiónu, pôjde do Malaciek, Trnavy, Galanty a Dunajskej Stredy. Poslanci mesta to včera schválili v novej koncepcii metra, ktorá definitívne zavrhla ľahké pneumatikové metro a potvrdila spojenie metra a železnice. Rozšírenie do regiónov je jednou z podmienok, aby novú koncepciu prijala vláda a poskytla na ňu garanciu.

Za rozšírenie rýchlodráhy do regiónu loboval predseda Bratislavského samosprávneho kraja Ľubo Roman, ktorý verí, že obohratý evergeen opakovaného projektovania bez realizácie sa skončil. Metro bude podľa neho využité o dve tretiny viac a o tretinu lacnejšie, lebo naň prispejú aj iné mestá. „Donesie to nový spôsob života do regiónu. Uvažuje sa tiež o prepojení s rakúskymi železnicami, ktoré sú tomuto riešeniu naklonené. Okrem toho máme na tento projekte šancu získať finančnú pomoc z predvstupových fondov Európskej únie.“ Podstatná časť výstavby by sa mala financovať z ruských deblokácií, dohoda zatiaľ neexistuje, iba prísľub. Zmeniť by sa mal aj podiel v akciovej spoločnosti mesta Metro, ktorej nápňou je výstavba metra. Z 34 percent, ktoré vlastní štát, bude 20 percent v Bratislavskom samosprávnom kraji.

Štyristo miliónov, ktoré sa doteraz vložili do projektov ľahkého metra, sa sčasti vyhodilo von oknom, i keď predstavitelia mesta tvrdia, že časť projektov sa využije v novej koncepcii. Ďalšie projektovanie by vraj nemalo presiahnuť 50 miliónov korún. Koncepcia navrhuje iný typ metra, zmení typ koľajníc, spôsob razenia tunela v podzemnej časti. Pozemky, na ktorých doteraz platila stavebná uzávera, tiež prešli zmenami. Cez mnohé sa natiahli inžinierske siete a niektoré sa zastavali. Prispôsobenie projektov novým podmienkam bude stáť peniaze, ktoré môžu posunúť hranicu 50 miliónov. Ako povedal primátor Jozef Moravčík, s projektovaním sa nezačne, kým nebude zdroj financovania metra dohodnutý. Prvá etapa Janíkov dvor, Petržalka – hlavná stanica by sa mala začať stavať v roku 2005. (dro)

[19. 4. 2002]

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.