treba jej odporucit plastove okna , v devine je par zastavok rovno pod oknami,nahodili plastove okna maju to tam omnoho tichsie a este usetrili na teple
"Trvalým problémom pre obyvateľov Račianskej ulice je otvorený koľajový zvršok, ktorý spôsobuje nadmerný hluk, na čo sa sťažujú najmä obyvatelia z okolitých domov..."
To ako tam majú dávať novodobé BKV panely, alebo budú trať zalievať asfaltom? Alebo žeby vrážali veľké peniaze do rekonštrukcie tohto dlhého úseku na trávnatý zvršok? Podľa mňa sa na hlučnosť sťažovala asi nejaká kverulantská dôchodkyňa, čo má staré okná a asi býva pri trati polku života, tak jej to už lezie na nervy.
SOR určite v dohľadnej dobe s električkami nepočíta, keď bude onedlho rozbiehať biznis s trolejbusmi (poviem vám dopredu, čo som počul od jedného pána zo SOR-u, akože nič moc). Naopak SOLARIS bude vyrábať električky, prototyp by mal uzrieť svetlo sveta tak asi o rok - dva.
1) Re #86637 Själavrak: Vies, lenze ja vidim mensi problem v tom ze 21Tr-ky sa prestali vyrabat. Nove troliky budu asi vtedy ked ich zacne vyrabat SOR.
3) Re #86641 Dusevna troska: Na Dlhace mozu ist 15Tr ked sa dobuduje obratisko Molecova.
4) Re #86645 Ik: A kto povedal ze niekolko krat denne? Viem si predstavit provizornu vozovnu Molecova (provizornu priblizne v takom zmysle ako v pripade starej vozovne Petrzalka) s tym ze dotiahlo by sa iba raz a potom uz len pri poruchach.
5) Re #86650 M3go: Troliky na letisko urcite nie na pomocny agregat! Treba URYCHLENE prestat nicit vozidla! Pomocny agregat ak tak len pri dojazde a vylukach. To co mame totiz nie su duobusy, slovo POMOCNY snad hovori jasne.
6) Re #86652 M3go: Turista sa na letisko z ASMN dostane tak ze pojde na linku 78 a pri Zimnom stadione prestupi na 61.
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek má právo ťa zadržať/zaistiť?
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek ťa zadržať/zaistiť?
Podľa mňa z toho vyplýva právo DPB zistiť tovje osobné údaje na základe zistenia príslušníka PZ, určite nie však právo revízora ťa násilím zadržať. Veď nemá ani právo použiť donucovacie prostriedky (chamty, hmaty, údery). Takže keď ty sa rozhodneš odísť, čo ti môže spraviť bez porušenia zákonov? Nemôže ťa ani zbiť.
Prečo to nedočítaš do konca? Veď boli dlhodobo odstavené, tak prečo to berieš tak dramaticky? Furt lepšie ich vyradiť, ako za nich platiť poistku (aj keď stoja).
... a ak sa nepreukážeš platným lístkom, si povinný preukázať osobné údaje nutné na vymáhanie pokuty, a ak sa nepreukážeš ani týmito údajmi, si povinný strpieť zistenie totožnosti privolaným policajtom (z čoho vyplýva, že si povinný na jeho príchod počkať a revízor ťa môže zadržiavať, ergo aj brániť vo vystúpení).
Zle. Revízor môže zadržiavať cestujúceho v prípade, že sa na výzvu nepreukáže platným lístkom ani platným dokladom totožnosti. Revízor nemôže zadržiavať cestujúcich, ktorí
a) sa preukázali platným lístkom,
b) sa nepreukázali platným lístkom, ale sa preukázali platným dokladom totožnosti,
c) neboli vyzvaní na predloženie lístka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA