Reply on: Tranzistor #86141:
Ja si myslím, že často ani nie sú na vine vodiči tých autobusov, ale množstvo semafórov v meste, keď pri autobusoch (pokiaľ viem) nikde v BA nefunguje preferencia (a spraviť by ju bolo určite zložitejšie a drahšie než pri električkách). Keď má vodič šťastie na "zelenú vlnu", tak príde skôr a nezostane kvôli tomu trčať 2 minúty na zastávke... To by sa zas nepáčilo cestujúcim už cestujúcim v tom autobuse. Na ďalších semafóroch by sa mu to mohlo "vypomstiť", že by nabral meškanie a o toľko kratšiu prestávku na konečnej by mal (to je môj odhad).
Ja sa napr. hnevám, že okolo obeda cez pracovné dni prichádza 83-ka z Petržalky na zastávku "Alexyho" často o 2 minúty skôr...
Re #86129 ba1031: Len aby namiesto Krčov tak na konečnú nezačali chodiť zo zastávky "Tv Markíza" alebo "MiÚ Záhorská Bystrica" alebo rovno pešo, ak sa im náhodou bude chcieť...
A pomenovanie "harant" som ešte nepočul. ? To je niečo hanlivé alebo skôr žartovné?
AAA
dáva jedným zvukovým signálom vnútorného dorozumievacieho
zariadenia vlaku (dráhového vozidla) (.)."
Túto návesť možno dať aj inak aj to si nie som istý či vôbec, ak sa splní odsek 7 § 30, ktorý umožňuje"Prevádzkovateľ dráhy alebo dopravca môže v prevádzkových predpisoch ustanoviť ďalšie návesti, návestidlá, svetelné signály a značky po ich schválení príslušným dráhovým správnym úradom."
Lenže dopytové tlačidlo nie je návesť, návestidlo, svetelný signál, ani značka, ak sa nemýlim. Teda ako som už povedal, šup na ministerstvo, alebo prerobiť všetky električky a t-busy.