Ked to tu tak citam....zamyslime sa nad tym, ze v autobusoch dvere otvaraju vodici, tlacidlo dveri je ako znamenie vodicovi. V elektrickach si dvere vylucne otvaraju cestujuci, znamenie samozrejme odpada. V trolejbusoch si dvere otvara bud cestujuci alebo vodic, podla toho aky voz pride. Zastavka na znamenie nie je tlacidlo dveri, ale osobitny zvoncek. Nech sa nikto nehneva, vobec sa necudujem starsim a menej skusenym ludom ze pouzivaju tie tlacidla pri dverach sor-ov na vystup. Je to obycajny bordel.
Valec
1. To čo som písal, som písal Igorovi a nie tebe, tak sa do toho nemiešaj.
2. Nemám nič proti tomu, aby aj v BA fungoval systém ako v západných mestách, a teda že ak chcem vystúpiť pred zastávkou si stlačím príslušné tlačítko, čím jednak vodiča upozorním že vystupujem a jednak sa mi otvoria príslušné dvere. A ak nikto nebude chcieť vystúpiť a nikto nebude stáť na zastávke, tak tam vozidlo zastavovať vôbec nemusí. ALE, ak to má takto fungovať, tak poprosím na všetkých vozidlách a rovnako. Čiže podobné úvahy môžem mať až po výmene takmer všetkých súčasných vozidiel a nie montovať rôzne výdobytky techniky do rozpadávajúcich sa vrakov.
3. "otvárajú všetky dvere aj napriek tomu, že nie sú vybavené fotobunkou"
Fotobunka vo viedenských električkách má len tú funckciu, že keď sa v priestore dverí určitú dobu nikto neobjaví, tak sa zatvoria. U nás by to nefungovalo už len z toho dôvodu, že v prestore dverí sa bežne cestuje. Fotobunka nemá žiadny význam pri otváraní dverí.