So spriahadlami 15640 mm (T6A5), 15104 mm (T3). Vlastne aj teraz jazdiace dvojice majú dokopy vyše 30 metrov.
Krátka zastávka sa nájde. Slovanet, napríklad...
V prípade estakády/zapustenia pod zem si ale neviem predstaviť ako by vyzerala zastávka Molecova, lebo by bola buď zapustená alebo vyvýšená? A potom tam vzniká potreba budovania schodiska, výťahov pre invalidov a dôchodcov,nadchod/podchod. Jedine,že by ju zrušili a muselo by sa vystupovať na Jurigovom námestí a potom by sa musela opäť viesť L33 ako po starom, čiže stavať trolejovú trať na novom úseku,aby sa dalo prestúpiť.
Ako hovoríš, ak teda sa uvažuje o trati do DNV, tak určite treba vybudovať trať cez Patrónku do Dúbravky. Koľko metrov má T3 alebo T6A5, myslím aj so spriahadlami? Prečo u nás nejde spraviť 3xT6A5 alebo 3xT3, keď v Budapešti to majú povolené? Čo na tom prekáža? Veď v meste niet zastávky ktorá by bola prikrátka na to. Vždy sa tam zmestia dve súpravy T6 alebo T3,tak?!
Toto bude asi slabá stránka SORu... aj keď TeBeCe písal, že toto je prototyp a dá sa tam ešte veľa vecí do sériovej výroby urobiť, pochybujem, že niečo zmenia...
Bolo by, ale kde na to vziať peniaze? Na KV radiále je husto už dnes - v rannej špičke priemerný interval medzi spojmi 1 min 43 s, takže ak tam je nejaká semaforová križovatka s dĺžkou cyklu 105 sekúnd alebo viac, vlaky sa musia grupovať. A dynamickú preferenciu tam urobiť nemožno, pretože ak by raz za 52 s dostávali voľno električky, odfajčíš kolízne smery. Riešenia sú v podstate 4:
1. akceptovať, že na jeden signál pôjdu dva vlaky a že dynamická preferencia nebude,
2. nasadiť kapacitnejšie vozidlá v predĺženom intervale (napr. 3xT3:-)),
3. vybudovať trať, ktorú si spomínal,
4. zmimoúrovniť kríženia, ergo zakopať trať pod zem alebo vytiahnuť na estakádu, pretože tam je to už natoľko prekrižovatkované, že pri použití prostých MÚ križovatiek by to vyzeralo ako v Mlynskej doline.
K tej L13. Je to tak, a nielen L13 ale aj L11 a L14. Pri robení tej slučky Jesenského - Štúra - Šafko sa vždy zdržia. Vrchol je,že L95 dostáva vždy súčasne s električkou zelenú a potom mi ostáva už len dúfať, že vodič električky, buď počká, alebo nebude tak rýchly pri vjazde na Šafko (čo v poslednom čase akosi aj funguje,no starším cestujúcím alebo tým čo nemôžu bežať zo zdravotných dôvodov to nepomôže). Ten prestup na Šafku je úplne po úroveň lebo zastávka vôbec nemá prístrešok, a nejedná sa ani o prestup na hrane, a jedná sa o zastávku kde nastupuje nemalý počet cestujúcich! Nikde vlastne v centre neni prestup z električky na t-bus a a-bus bezproblémový,že pohodlne prejdeš zo zastávky električky na autobusovú viď. Trnavské mýto, Krížna, Vazovova, Račianske mýto, Kollárovo nám./Vysoká, Kapucínska/Zochova, Šafko, Nový most a v Karlovej Vsi zast. Molecova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk