Reply on: Martin Fundárek #85641:
Ako hovoríš, ak teda sa uvažuje o trati do DNV, tak určite treba vybudovať trať cez Patrónku do Dúbravky. Koľko metrov má T3 alebo T6A5, myslím aj so spriahadlami? Prečo u nás nejde spraviť 3xT6A5 alebo 3xT3, keď v Budapešti to majú povolené? Čo na tom prekáža? Veď v meste niet zastávky ktorá by bola prikrátka na to. Vždy sa tam zmestia dve súpravy T6 alebo T3,tak?! 
Martin Fundárek
1. akceptovať, že na jeden signál pôjdu dva vlaky a že dynamická preferencia nebude,
2. nasadiť kapacitnejšie vozidlá v predĺženom intervale (napr. 3xT3:-)),
3. vybudovať trať, ktorú si spomínal,
4. zmimoúrovniť kríženia, ergo zakopať trať pod zem alebo vytiahnuť na estakádu, pretože tam je to už natoľko prekrižovatkované, že pri použití prostých MÚ križovatiek by to vyzeralo ako v Mlynskej doline.