Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #84232:
no mohli by sa so SL dohodnut na natere, s tym ze by tam bolo nejaky iny decentny motiv (farba by ostala tmavocervnea) a namiesto Slovak Lines by tam bolo trebars "Bratislava" a na cele "city"
Reply on: Själavrak #84240:
Havinko ukludni sa, dostanes granulky...
1) prestan sa tu spravat agresivne
2) svojim prispevkom si dokazal ze o mhd vies prd
3) este stale ta bavi nadavat na MHD len pre to ze ti zrusili linku co sa ti toci rovno pred vytahom?
4) k zvysku sa nevyjadrujem ale na margo 20 a 22 ti poviem toto...

20 je linka ktora spaja Dubravku a Devinsku Novu Ves a vznikla z linky 63, ktora vznikla ako nahrada linky 101 na useku DNV-Dubravka... Keby si sa v tom vyznal, vedel by si ze do vzniknutia linky 121 (teraz 21) bol hlavny prepravny koridor z DNV do mesta prave cez dubravku za pomoci linky 101... Po vzniku 121 sa prepravne naroky a dopyty zmenili no do Dubravky sa stale bolo trebalo dostat, preto vznikla linka 63 (dnes 20).

22 je posilova spickova linka. Asi ti nie je jasne ze 50% skolopovinnych deti ma zakladnu skolu v Dubravke. Takisto, vzhladom na to ze tu v DNV nie je gymnazium chodi vacsina deciek na Gymple bud do Dubravky (Bilikova) alebo do karlovky (L.Saru,Tilgnerova). Cize v case spicky sa znacne zvysuju prepravne naroky na trase DNV-Dubravka... Kedze je to prioritna linka pre DNV skolopovinne deti, ktorych vacsina ma trvaly pobuyt na sidlisku, tak linka nestoji pri Technickom skle (nastastie) a konecnu ma za sidliskom (na hriadkach)... vzhladom na to na znicovanie vzkm a vhodnosti, vyuzil dpb nadvaznost intervalov a v spicke zrusil linku 43 a nahradil ju predlzenou linkou 22...

dufam ze uz mas jasno, havinko...
Reply on: 810zssk #84243:
Ok. Keby som sa ale mohol dostať v pohode na Zochovu tak by som nepípol lebo odtiaľ ide tak veľa spojov že človek nečaká. Napr. 68 je skvelý spoj lebo ťa dostane na Trnavské mýto. 95 je nosná linka ale dostane ťa len na Šafko kde zas treba prestupovať a už na spoje s úplne iným intervalom. 93 a 94 idú hlbšie do centra, vykonajú tam 4 zastávky. S 95 sa ďalej nepohne, to mi je jasné ale teda, keď by sa predlžovala tak asi po trase 13. Preto sa pýtam aspoň či by sa nedalo 13 posilniť na interval 6 alebo 8minút s obsluhou sólo T3. Hádať sa nechcem, jeden prestup pri ceste na druhú stranu mesta ma nezabije, ale 2x prstupovať pri ceste do centra je trocha moc. Však včera ideme na Šafko s tým,že prestúpime na 13 mali sme rezervu pred 13 čo mala dojsť 19:00 asi tak 3min mať, ale nemali a ako sme sa pohli zo semafórov na Šafko už aj nabiehala 13 do oblúka a veselo na zastávku a 95 pomaličky cez nepoužívané koľajnice na výstupište a potom buď čakať 15min alebo bežať. V prípade čakania môžem počítať s tým, že budem cestovať 8+15(čakanie)+13=36min=lístok za 11sk,ak stihnem dobehnúť tak 8+13=21 a platím 9sk.
Reply on: Själavrak #84240:
Trosku pokoja a odpust si slova typu debil. K elektrickam, asi tolko ze ten system je naozaj zly. System nosnych liniek sa skor ci neskor zavedie. Ja dufam ze najneskor s otvorenim trate do Petrzalky
Reply on: Själavrak #84241:
Ja netvrdim ze by sa im nieco stalo. Akurat ze hovorim ze vsetko formulujes tak ze TEBE to nevadi. A trosku pokoja by to chcelo 😉
Reply on: AAA #84193:
Neviem ako by bolo tebe ohromne fajn prstupovať 3x behom cesty ktorá trvá
25minút a predtým ti trvala 18minút. Ty odkiaľ kam cestuješ?
Reply on: 810zssk #84190:
Prt sa im stane keď polroka nebudúmôcť z Karlovky dojsť priamo na Kapucínsku! Vždy lepšie ako potom rok čakať kým sa opraví tunel čo padol za prevádzky? Nie?
Reply on: AAA #84193:
Ty debil! Nehovorím len o Hodžovom, a stanici ale aj SAV, Zochova, Nový most. Tam všade som mohol dojsť v pohode. Keby aspoň premával spoj ako voľakedy S-47. Prečo teda, keď všetky nosné linky končia v centre ako ako 68,93,94 a 95 tak prečo to tak nespravia pre celé mesto ???Prečo premáva 63 z jedného konca mesta na druhý alebo 4,5 a 9? Jediné dobré linky ktoré z minula ostali tak sú 59,63 a 92 lebo robili priame spojenie medzi opačnými koncami mesta. A teraz 59 a 92 majú také intervaly,že už nikto pomaly s nimi ani nepočíta. Buď sa urobí prestupný systém pre celé mesto alebo vôbec! Nech teda spravia pre Lamač jednu nosnú linku však načo tam sú 3 linky z toho 23 s mizerným intervalom, a 30 a 63 so špičkovým intervalom 12minút?! Keď to tak vadilo v Petržalke prečo to nevadí tam, alebo načo má DNV 20 a 22 keď sú vo veľkej časti súbežné? O tej istej mizérii hovorím aj u električiek. Prečo z Karlovej Vsi idú 3 linky na Trnavské mýto, to je už pohode. Pozri niesom proti žiadnej mestskej časti ale nech teda každá mestská časť si oskúša ten prestupný systém s nosnými linkami so spojmi ktoré idú na čas a potom nech dakto poviem,že v Petržalke su rozmaznaní,ok? Nech rok funguje ten variant s 8 električkovými linkami.
Kokos, kedy zacnu ludia citat vylukove oznamy? Dnes sa jedna asi 40-rocna osoba 2 minuty (!) hadala na Kooperative ze ci ide dobre, alebo zle 😃 Najlepsia hlaska: "Mne je jedno, ze je vyluka, mate ist na Kollarovo namestie!" 😃
Reply on: S499.1023 #84220:
Aká je konštrukčná rýchlosť výhybiek Elektroline? Sú nejak rozdielne rozdelené, že zum Beispiel tá s uhlom odbočenia 5° má 30 km.h-1, tá s uhlom odbočenia 7,5° má zas 25 km.h-1?
Reply on: richardhudec #84236:
Išiel som okolo a už bolo vidieť pracovné nasadenie... čiže už to asi opravili.
na racianskom myte sa pokazila asfaltovacia masina a je to tam takmer meprejazdne a tvoria sa velke kolony, takze ak chcete cestovat bez zdrzania, tak sa racku radsej vyhnite ?

info by d3k0 ?
Reply on: 810zssk #84232:
Na Miletičovej na odbočenie do Jelačičovej je minimálne v jednom smere výhybka už vymenená ale pri kvalite motáže ing. TSV to nič neznamená... Vymieňajú sa podľa jeho podivných plánov pár rokov staré podvesné armatúry, ktorým nič nechýba (Záhradnícka/Miletičova, križovatka Šancová/Karpatská, Stromová/Vlárska), zatiaľ čo miesta, kde sa jazdí 5 a osobne len čakám, kedy to tam definitívne yebne aj so stĺpmi (Záhorácka/Pri Suchom mlyne, celé okolie obratísk Vlalašská, Lovinského a triangel pred vozovňou Hroboňova, úsek medzi vozovňou Trnávka a obratiskom Rádiová), sa nechávajú tak a čaká sa, až sa tam bude robiť niečo väčšieho.
Reply on: Ámos #84231:
Tak to potom ale SOR aj Vrakosa krátka majú dverí dva a pol, klobásoidná Vrakosa dva a pol a pol a Ik435 tri a pol ? .
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=7&x=629146134544 - tie skolske prazdniny nie su chybou? Ci naozaj zacne 7-ka a 17-ka jazdit aj cez prazdniny?
Reply on: hoppusmark #84202:
DPB by mal spravit normalnu sutaz na novy dizajn. Logo, farebne kombinacie, nater vozidiel, proste cely dizajn. Lebo ani to logo nepatri medzi najmodernejsie a nieco take ako pouzivanie farieb v oficialnych materialoch neexistuje. A potom mozu prerobit aj web-stranku.

Re #84205 Ike: Ja by som bol tiez za ne. Aj ked si ich neviem predstavit bordove.. nie je niekde nakres? Skusil by som spravit ako by mohol vyzerat nater 🙂

Re #84228 ivanbuto: Myslim ze na elektrickach sa dopyt osvedcil a vsetci si zvykli tak nevidim dovod nepouzivat ho na trolejbusoch (a autobusoch)... aspon potom ked uz vsetky troliky budu mat dopyt.

K teme vyhybiek: Pri odbocke na / z ex-obratiska Jelacicova sa chodi strasne pomaly, je to tym ze je to tak stara vyhybka? Neplanuju to vymenit? A je obratisko Jelacicova este vobec zjazdne (keby tam vbehol trolik moze ist?)?
Reply on: Peon #84185:
Ten 18 metovz voz je vlastne takmer 19 metrovy a dveri ma 4,5... A PRECO TI TO VLASTNE VADI? Lebo sa to tak nikdy nerobilo?
A vobec, bratislavsky cestujuci bude rad za kazdy novy voz co dojde a ked este ktomu bude aj rychlejsia vymena cestujucich na zastavkach co viac si mozme zelat... Vsak ano!
Reply on: S499.1023 #84229:
No vidíš, aký som nevzdelaný. ? Ale budem si to teraz pozerať.
Reply on: ivanbuto #84226:
Jáááj, to sa ťažko vysvetľuje, keď Ty nemáš ani základy. Pevný kríž je taký, kde sa nič nepohybuje, napr. v tých novovymenených výhybkách na Vlárskej/Stromovej. Mechanický stavací kríž napr. na Miletičovej pri trhu a elektrický napr, na Predstaničnom. Niekedy Ti to ukážem, ale teraz dlho nebudem mať cestu do BA.
Reply on: Emo #84219:
Ide o to, že niektoré vlky si neuvedomjú, že musia stlačiť tlačítko, a potom to môže spôsobiť zdražanie na zastávke. Plus pri novších vozoch je aj troch zdržanie medzi tým, kým stlačíš talčítko a kým sa dvere aj otvoria. V niektorých situáciách môže byť dopyt dosť nepraktický, napr. keď Ti niekto dobieha.

No inak ja osobne používam dopyt podľa situácie, centrálne otváranie tam, kde viem, že všetky dvere sa aj tak budú otvárať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.