Nedostal som žiadnu pozvánku Ing. Zacharovi. Môj šotoprojet tramvaje je súkromná záležitosť a sám si uvedomujem nereálnosť danej veci. Napadá ťa ešte niečo? Nevylučujem že sa ti zdá že občas iba pindám, ale bol som osobne na stretnutiach s Koladom, aj Cílekom a Kadnárom, takisto som bol na GIBe. Nemám problém ísť a povedať veci. Mimochodom, mám pre teba ešte stále tie texty od Ing. Šestinu ako veľmi treba zmeniť rozchod. Bohužial som ich dostal iba vytlačené od Cíleka, ale ak chceš, tak pri najbližšej návšteve BA ti ich rád ukážem.
Tak sa ťa skúsim opýtať inak: Povedz mi svoj názor, prečo DPB priam démonizuje Solaris a hľadá všemožné zámienky, aby SU nešli do premávky? Prečo sám DPB vykrikuje o svojich najnovších vozoch, že sú najhoršie zo všetkých a životu nebezpečné a horiace CNG vraky, alebo vraky ohrozujúce život Capko nekomentuje, ani nekritizuje? Prečo SU ženie DPB obrazne povedané po 1000 STK, len aby našli nedostatky, ale CNG a iné šerble radšej na nezávislú STK nepošle, hoci ich stav je nepochybne horší ako stav SU 15?
Ak nechceš sem, napíš na mail.
Skús potrápiť pamäť alebo pozrieť do histórie ICQ. Čo takto napríklad návšteva u ing. Zachara a ing. Paru, ak ti môžem pripomenúť? Predloženie tvojho "projektu" električky kvalifikovaným konštruktérom na posúdenie?
neviem prečo robíš o***y transparenty Buswe stoja nie tvojich vymyslenych 500000 ale cca 110000.Len aby si vedel.Už si navštívil Tvojho prastrýka dr Vraždu?Skus možno ti to pomože
?
S Tebou som sa pokúšal racionálne diskutovať aj v osobnom kontakte ale nemá to význam. Papuľovať tu alebo na lampárni, to by Ti šlo ale keď sa jedná o niečo konkrétne, tak rýchlo pracky preč, čo?
Počúvaj, Dunčo, netrep hovadiny! Ja som niekedy a niekde napísal, že otočku na Riviére netreba? A myslíš, že iné autobusy inde na svete, napríklad také Mercedesy O 303 v polovici sveta, neprežili rovnako dlho ako Ikarusy v Bratislave?
Tak to potom by sa vlastne nemali montovať transparenty do žiadneho voza, keďže každý raz dožije, transparenty sa vymontujú a dajú do iného voza ? .
Nie si náhodou nejaký pohlavár od smradobusárov? Tí totiž používajú podobný argument pre nemontovanie akustických hlásičov do generálkovaných a zacharizovaných vozov - s ohľadom na predpokladanú životnosť vozidiel sa to nevyplatí. Pritom majú na voze transparenty za pol milióna ale dať ešte pár desiatok tisíc za hlásič sa už neoplatí. A taká vlastnosť hlásiča, ako demontovateľnosť in zjavne unikla ? ? ? .
Lenže to by mohla potom byť len jednokoľajna.
Teoreticky aj keby to "prehodili" tak že trať by mala dve koľaje a autá jeden pruh tak je to somarina ? Autička by sa tukli a mohli by cuvat z mosta ?
hura konecne nejake linky kde sa nemusis ( v spicke ) tlacit na schodikoch a ty chces riedit interval... To uz podla teba ani nieje opodstatnena linka (alebo ten jeden-dva odchody kt. by si zrusil) ked nieje bus narvaty?
Však sa spýtaj kolegov, resp. nadriadených, čo plánujú urobiť s dopravným podnikom pre udržanie si terajších vodičov a prijatie nových pre potreby zvyšovania výkonov..
Čo by si ty s linkou 70 urobil? Je pravda, že v sedle nie je preplnená, ale 96-kové Solarisy vtedy asi moc vhodnejšie nevyužiješ a keby si zhoršil interval, tak to ju už môžeš aj pomaly zrušiť, lebo s ňou nikto s výnimkou pár dôchodkýň a aromatických osôb trochu tmavšej pleti z Biskupíc nebude chodiť...
priložte kar tu