Boze, co tu riesis sprostosti? Ked tych staznosti bude vela tak zaberu. Aj oni sa zacinaju spravat (podobne ako SL) ako firma ktorej ide o co najviac cestujucich. A rucim ti ze ZSR od roku 2001 nemala ani jednu staznost na to ze sa nekurilo, ktora by bola opodstatnena... ktovie cim to bude.. mozno tim ze od roku 2001 vlakove linky neprevadzkuju
Ale 99 je na to kľukatenie určená. Tá je na to, aby Ťa doviezla k nosnej linke, prípadne ak sa vezieš 3 zastávky do obchodu, na miestný úrad apod. Kdežto keď sa kľukatia linky, čo idú dajme tomu do centra, tak tým trpia ľudia, ktorí sa nejdú odviezť len v rámci Petržalky, ale aj ďalej.
no klukatili sa len 81 86 95 97 žiadne iné ostatne išli podla možností, dnes sa klukatia namiesto 81 -88 a namisto 86 a 95 -99, 97 odpísali čiže velmi sa tie trasy nenarovnali - čiže toto čo bolo uvadzane bola lož.
Re #82888 810zssk: Ano je, ale dnes už nemaš možnosť vybrať si.? A aj ja radšej rýchlejšiu možnosť ale z mojho bydliska sa to jednoducho neda (byť rýchlejší ako sa dalo predtým) a takýchto miest v Petržalke je viac a to sa ti snažím povedať a aj ostatným že pre týchto cestujúcich (neviem ake je ich množstvo) je to zhoršenie oproti tomu ako bolo (AJ KED VZHLADOM NA CELU BA JE TO TU VELMI DOBRE) a preto hovoriť o zlepšení MHD v Petržalke ako celku ja nepravda !
Je šanca, že časom vzniknú aj nejaké české verzie imhd? Zaujímalo by ma hlavne Brno a Liberec, ale aj ostatné väčšie mestá s vlastnými dopravnými podnikmi.
Tieto dve vety si vzájomne odporujú:
1. "Ale ak mi klesla hodinová kapacita a množstvo miest kam sa dostanem bez prestupu a niekto mi bude tvrdiť že sa mi tu zlepšila doprava, lebo mam dobrý interval tak sa nediv že budem oponovať.
2."Mne prestup a všetko naokolo nevadí"
Ďalej: prestup sa nepovažuje za zhoršenie za predpokladu, že s jeho pomocou sa dostaneš na želané miesto rovnako rýchlo alebo rýchlejšie ako priamo. Čo je podľa mňa prípad Petržalky.
Dnes na 93/1 vodič vozidla 4805 sa asi pomýlil a myslel si že je vo výhliadkovom vláčiku po Bratislave lebo takou rýchlosťou ako išiel tak to bolo fakt veľmi pomalé a nakoniec prišiel na hlavnú stanicu o 5 minút neskôr.
Ved hej je to hore dole par schodov , ide tu o hranie sa slovíčkami, aj ja som radšej ked sa dostanem z bodu A do bodu B čo najrýchlejšie aj s 2-ma 3-ma prestupmi, Ale ak sa ti predlžila doba cestovania nutným prestupom tak to predsa nemôžeš považovať za zlepšenie a hlavne to prezentovať tak dalej, lebo neviem kde v Petržalke sa týmto prestupovaním skratila ta doba nikedy tu bývala na IMHD aj tabulka a tam to bolo vidno. Iné je cestovanie na trasach nosných liniek. Tam sa to určite zlepšilo
1. Je kazdeho osobna vec - ci uprednostnuje rychlost, alebo pohodlie. Ja v mestskej doprave rychlost, preto mi novy system vyhovuje. Naopak v medzimestskej pohodlie (preto do KE nechodim letecky, ale vlakom, a podobne na stredne slovensko volim dlhsi vlak, namiesto rychlejsieho busu)
2. Tak sme sa dohodli
blížime sa k dohode ?
1. suhlasím s tebou , ale ak som tu riť predtým zdvihnuť nemusel a teraz musím (chap že na presne tej istej trase ako som ti uvadzal v maily (technopol - krížna) tak ma nepresvedčíš že je to zlepšenie chapeme sa nie ? takisto ako sa teraz tí z ovsišta budu sťažovať že sa im zhoršilo cestovanie a naozaj sa zhoršilo druha vec je tá že predtým tam mali ten "luxus" a stal to tam maju velmi dobre rovnako ako ja 95+78
2.opäť súhlas , ved ja som nikdy linkovanie nespochybnil a keby nadväznosť fungovala tak to je zlepšenie, ale kedže to nefunguje, a bohužial ani nikdy fungovať nebude, nemožno to považovať za zlepšenie
philips