Reply on: d3k0 #82100:
Myslím, že keby jazdila X5 na časy bežných spojov - 4 minúty, bolo by to v smere do mesta akurát. Za 4 minúty sa dá stihnúť peší presun, aj prestup do busu + čakanie busu na nejakého dobráka na hlavnej, čo ho pustí + jazda busu +prestup do električky. V smere z mesta je to, samozrejme, horšie - aj keby sa jazdilo načas, intervaly medzi nimi by boli 3-6-6. Tam by som asi nečakal (leda v prípade, že cestujúci už prichádzajú), resp. len večer.To, že nie sú vodiči električiek, síce debilnosť intervalov môže ospravedlniť, nie však odstrániť:-). Ostatne, pri rovnakom počte vodičov by sa dal ujazdiť aj 5-minútový interval, hoci bez zálohy (alias X5/8), ktorá je pri 8 vozidlách a 5-minútovom intervale zbytočná.
A treba tiež pre objektívnosť uznať, že X11 je lepšie ako nič.
hoppusmark
Prečo sa ale kamery neinštalujú napríklad na také Trnavské mýto, kvôli tomu, čo som písal nižšie, alebo jednoducho kvôli bezpečnosti ľudí, cestujúcich v MHD ?
Opäť jasný dôkaz, ako magoriát preferuje IAD pred MHD..