no kuurniksopa, clovek sem par dni neplachne lebe ma robotu a uz je uplne vykolajeny... ts ts ts... a tie vulgarnosti, co sa tu rozbehli... ts ts ts... myslim, ze sem po dovolenke nakuknem a pozriem, ci sa to uz znormalizovalo...
mimochodom, vdaka bohu (pisem s malym b, lebo na dpb urcite nesedi nejaky velky boh :-)) ), ze na poslednu chvilu zmenili planovanu trasu X6. na vazke bude aspon zmysluplny prestup zo stvorky... len jednu vec si celkom neviem predstavit: kde tie nevinne autobusy budu parkovat resp. cakat na odchod? na kolajach nemozu, tam chodia eliny a vsade inde je parkovisko... fsaq ja sa na to kuknem zblizka, ked sa vratim...
a baj d uej, drzim palce zlatym pieskom, ja by som ale na ich mieste asi ani neotvoril sezonu...
chcem vidiet cloveka, ktory tam bude cestovat s dvoma neplanovanymi prestupmi...
mimochodom, vdaka bohu (pisem s malym b, lebo na dpb urcite nesedi nejaky velky boh :-)) ), ze na poslednu chvilu zmenili planovanu trasu X6. na vazke bude aspon zmysluplny prestup zo stvorky... len jednu vec si celkom neviem predstavit: kde tie nevinne autobusy budu parkovat resp. cakat na odchod? na kolajach nemozu, tam chodia eliny a vsade inde je parkovisko... fsaq ja sa na to kuknem zblizka, ked sa vratim...
a baj d uej, drzim palce zlatym pieskom, ja by som ale na ich mieste asi ani neotvoril sezonu...

Turbo
Nie tak celkom. Systemy by boli oddelene iba rozchodom, ale aj tak si myslim, ze ak chceme mat nieco kapacitnejsie co nam bude chodit az z regionu, tak by to nemalo mat prilis vela trati po meste (spominane 2 - 3). Totiz nemyslim si ze treba do mesta pchat na silu a vsade "regionalne vlaky" - to co pisem so sirkou 2,8 metra. Elinu by som nechal takou aka je, navyse takto nepotrebujes menit celu siet, ale stci mat par spolocnych usekov pre oba rozchody. Zaroven sa tym zabrani, aby sa taky "kockopes" dostal na miesta, kde sa nema (to by musel vymenit podvozky za uzkorozchodne :-))) ). Navyse potom mozes tych par trati upravit tak, ze budu vyhovovat aj sirke skrine 2,8 metra. Totiz jedna vec je predlzovanie supravy, ale mat zbytocne dlhe vlaky nie je podla mna dobry napad. To mi pripomina uz navrhovany VAL, ktory mal mat dlzky 78 (!!!) metrov.
Ked si vezmes, kolko stoji vystavba trate, vrchneho vedenia, meniarne atd. atd. tak vlozenie jednej kolajnice naviac (resp. dvoch, ak ide o dvojkolajnu trat) nestoji priserne vela a malo by to zmysel.
---
Toto vsetko su ale prilis velke spekulacie a nie som si uplne isty, ci by to bolo najlepsie. Ale aspon nieco, co si nevyzaduje prestavat celu siet.