Reply on: 810zssk #81328:
V tvojom návrhu by si zdvojnásobil spojenie Petržalky s AS Mlynské nivy, ale spojenie Petržalka - Šafárikovo námestie (prestup na električky) by absentovalo, pričom práve 95 plní funkciu akejsi X (7xx ? ) linky náhradnej dopravy k neexistujúcej električke ? , ktorej trať má viesť práve na vyššie spomínané námestie.
810zssk
L50: OD Slimak - Dulovo namestie (bez zmeny) - Most Apollo - Einsteinova - Aupar
L95 okruzne: Vysehradska - Safarikovo namestie (bez zmeny) - Mala scena - Wustenrot - AS Mlynske Nivy - Kosicka - Most Apollo - (Einsteinova) - Farskeho - Vysehradska.
L95 alternativne: Vysehradska - Safarikovo namestie (bez zmeny) - Mala scena - Wustenrot - AS Mlynske Nivy - Kosicka - Pristavna - Wustenrot - Safarikovo namestie - Vysehradska. (pripadne by neslo o okruznu linku a pri ASMN by sa tocila)
Zamer? Spojenie AS Mlynske Nivy s Petrzalkou pomocou predlzenia nosnej linky, na predlzenom useku by nahradila L50. V pripade realizacie navrhu by mohla L78 premavat len po ASMN, resp. sa tocit cez Trnavske myto (nahradila by ju 95-ka), resp. ist na Rajsku.
Mozny problem - zrusenie spojenia Safarikovo namestie - Aupark.
Nevylucujem ze je to blbost, uprimne, do Petrzalky sa moc nevyznam, ale toto mi pride mapovo celkom fajn riesenie ako zabezpecit tolko pozadovane spojenie Luk a ASMN, asi bez potreby viac vozov (specialne keby sa L78 skratila).