Reply on: Solider #77882:
Vzhľadom na to, že si momentálne neviem spomenúť, kde je Damborského, tak Ti presne nepoviem, ale Vignolove koľajnice tam určite nie sú, keďže na obe strany je zakrytý zvršok. V úseku Karlova Ves - Dolné Krčace je otvorený zvršok s koľajnicami NP3 na pražcoch pražského typu (neviem, kto koho zase podplatil na "skúšobné použitie" tohto pre BA úplne netypického zvršku), od Dolných Krčacov po križovatku s Harmincovou je S49 na SB8, cez križovatku je NP3 na paneloch VÚIS a ďalej mám už len neistý pocit, že aj po bývalý triangel je to isté (bol tam klasický zvršok NP3 na drevených pražcoch a zádlažbové panely), od Hanulovej až na konečnú boli určite ponechané BKV panely, taktiež v príšernom stave (nekvalitné panely položené na nekvalitne pripravenej pláni nevhodnej pre panely BKV.
Kami
Sme na Slovensku, takze to nie je take jednoznacne. Externa firma nie je zarukou vacsej kvality, s kvalitou by iste prisli aj vyssie naklady. Mozno by sa oplatil iny model. Dielne by boli samostatne ekonomicke jednotky a svoje vykony by prevadzkam fakturovali. Ak by niektore dielne boli lepsie, mozno by mohli brat aj vozy z inych prevadzok.