Reply on: SDX #77857:
Myslíš ten dvojkĺbový s riadenými nápravami oboch vlekov?
No, nechcel by som vidieť, ako by to "zametalo" ulice v zákrutách
To je voz vhodný na dlhé rovné cesty, a zákruty s veľkými polomermi...odbočenie v DNV z Eisnerovej na Istrijskú a z Istrijskej na Mlynskú by pravdepodobne nevybral bez ujmy na okolí, alebo bez dispečerského sprievodu, ktorý by zabezpečil zastavenie dopravy vo všetkých smeroch 
Inak, na mnou spomínanom fóre napr. znosili pod čiernu zem prejazdový profil Mercedesu CapaCity, a ja s nimi súhlasím, a z AGG300 by sa tiež asi smiali
_ERIC
tiez mi kamarat vnukol myslienku ze keby sa DPB dohodol s jednym vyrobcom napr. autobusov a ten by bol vyhradnym dodavatelom na nejaky dlhsi cas s tym ze by pre DPB zabezpecoval kompletny servis aj udrzbu, popr. zaskolia pracovnikov a tak. Pri dlhodobej zmluve sa da pocitat aj s usporou penazi, pretoze sa da na cene dohodnut (mnozstevne zlavy a tak..). Len neviem ci to je uplne realizovatelne ?