"že budem mať ", alebo to malo byt "že bude mať " ? Sak v bode a) si napisal, to co naznacujem aj ja v prispevkoch. A predpokladam, ze je to aj Tvoj nazor.
Bratislava bola posledným odberateľom skeletov 14TrM, ostatné podniky (v ČR a zahraničí) idú cestou obnovy vozového parku. Takže sa Škodovka chcela tejtro nelukratívnej činnosti zbaviť a zdvihla denu tak, aby to nebolo zaujímavé. Myslí, že ešte nejaké skelety sú v DP, tak tie sa dokončia a koniec.
Drahí seňori, ak by mala dopravu v Bratislave prevziať súkromná spoločnosť, muselo by mesto vyplaziť oveľa viac grošíkov. Ak by oveľa viac grošíkov vyplazilo dnes, ani v DPB by to nevyzeralo tak katastrofálne. A pomalé električky, zápchy a rozbité cesty rozhodne nemožno váľať na DPB.
Zvláštne je, že vyhoreli Soplarisyv KE a teraz aj v BA. Západná Európa je maximálne spokojná. Takže by som videl dve možnosti príčin:
a) Špičková údržba.
b) Poliaci sem posieajú akúsi druhú triedu.
Tak som zvedavý, čo z toho vylezie. A René sa nemusí obávať, že budem mať pravdivé a neututlané info z prvej ruky o skutočnej príčine požiaru.
No, myslím si, že keď sa to vyrieši na naše pomery klasicky - krátkou celočervenou, alebo plynulým prechodom medzi fázami, tak na červenú nikto do križovatky liezť nebude, lebo budú presvedčení, že žiadna zmena sa nedeje, a teda budú poslušne čakať na svoj signál
René, však menuj Ty. Ja viem, čo robím, viem, prečo to robím a na rozdiel od niektorých detičiek tu na fóre aj viem, o čom rozprávam.
Nebudem predsa menovať súkromníka, keď viem, že by som mu tým zasekol cestu k výkonom vo verejnom záujme.
Tak sa skús zamyslieť - napr. kto má v DP na starosti investície, preočo musel Cng. ostať ako poraca atď.
Ty si väčšia rúra, ako som si myslel. Videl by som to cca. na ropovod Družba. Máš vôbec šajnu o financovaní MHD? Alebo akejkoľvek verejnej dopravy vôbec? Hneď si aj sám odpoviem: Evidentne nie.
Re Solider: Mohol by tu prosím niekto tak ucelene napísať príspevok o dielenských pracovníkoch DPB. Rád by som sa dozvedel ako to tam chodí... ...seriózne.
Ty už teraz vieš, že tú poruchu zavinili kreténi poľskí (mäkké i sa tu píše!)? Chlapče, ty si múdry ako rádio, asi sa kamarátiš s nejakým všeznalým dielenským, ktorý vie, že sú to sračky, lebo sa to nedá kladivom opravovať. Inak by som povedal, že kretén si ty.
Asi si budem musieť ešte pred odoslaním tie svoje príspevky prečítať.
Napíšem to inak:
1. Ak máme dnes málo peňazí (tržby + dotácie) pre jedného dopravcu a ten preto musí poskytovať služby so slabou kvalitou, budeme ich mať pre dvoch dopravcov viac aby jeden z nich mohol ponúkať lepšiu kvalitu?
Re SDX: ale veď v MHD nie je konkurencia v boji o zákazníka, ale v boji vo verejnej súťaži o prevádzkovanie liniek. Taký je princíp. A vyťaženosť liniek je irelevantný údaj, lebo straty za výkony vo VZ sa mu kompenzujú `dotáciami` keď si si nevšimol.
1. Poprosím všetkých, ktorý vedie, že by prípadný súkromný dopravca dosahoval pozitívne výsledky, aby si mohol venovať do skvalitnenia dopravy (príp. do vlastných vreciek), ako by asi tie peniaze dostával, keď jednorazové aj predplatné lístky sa nepredávajú vo vozidle. Či by sme mali 2 električenky?
2. Poprosím všetkých, čo vedia že príčinou požiaru Solarisu je "nekvalitný poľský výrobok", aby pozisťovali, koľko z týchto (http://www.solarisbus.pl/english_site/referencje_dostarczono.html) 3228 výrobkov tejto značky malo rovnaký osud. Bo ja viem len o jednom bratislavskom a dvoch košických. Čo tak môže mať tieto dva podniky spoločné
Presne toto som zvedavy, KOHO to bola vina! Lebo rocny moderny autobus sa len tak z prdele nevznieti! Ale ja Ti poviem ako to dopadne. Aj ked je nad slnko jasnejsie, ze poliaci su sice mozno povazovany za smejdakov, rocny Solaris nemoze vzblknut vdaka vyrobcovi kokos! ZANEDBANA, ODFLAKNUTA UDRZBA AUTOBUSOV ala DPB cele ako take! A dopadne to nasledovne - pre media (ak sa vobec vyda!) sa vyda vyhlasenie, ze doslo k nejakej poruche necakanej a UTUTLE SA TO!!! NIC sa z toho nevyvodi, sankcie voci NIKOMU sa nevyvodia! Kokos sak keby si videl tych dielenakov, oni ani NEMOZU odvadzat kvalifikovanu robotu! Staci na nich pozret!
Právny poriadok. Prevádzkovať linku pravidelnej verejnej autobusovej dopravy môžeš len na základe licencie, ktorú ti vydá príslušný úrad. V prípade MHD by to bolo MsZ. Avšak aby lístok na jednu cestu nestál 25 Sk, bolo by potrebné uzavrieť aj Zmluvu o výkonoch vo verejnom záujme, ktorou sa dopravca zaviaže vykonať určité výkony a objednávateľ vyplatiť prípadnú dotáciu. A načo by mesto vyplácalo peniaze (ak má byť nový dopravca rapídne kvalitnejší, tak musia byť vyššie) keď na to má vlastný podnik.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023