Reply on: Ike #77625:
Pokiaľ je päťminútový náskok mimo východziu zastávku podľa teba včas, tak máš úplnú pravdu. Preto doporučujem, aby si sa odsťahoval na dedinu, kde sa budeš môcť osemkrát denne v pracovný deň odviezť krásnym novým červeným autobusom za 2,- SKK/km a keď si vyberieš dobrú dedinu, tak ti možno niečo pôjde aj v nedeľu. Ja radšej ostanem v meste, kde sa za 600,- SKK mesačne budem môcť voziť plesnivými vrakmi každých 5 minút.
Peon
Sú opodstatnené? Dnes som videl, ako od OD Saratov išiel klbák a ihneď za ním aj kraťas (podľa CP mal ísť až minútu po ňom). Cestujúci si mohli vybrať, do ktorého nastúpia...
Ani jeden voz nevyzeral byť nejak príliš plný a pochybujem, že by sa to "Pri kríži" nejak radikálne zmenilo... Alebo má Volkswagen požiadavku, aby každý cestujúci na L26 mal miesto na sedenie? ?
Ten kraťas prichádza z akej linky a kam po vykonaní toho polovičného kola pokračuje? Alebo to je ZV, ktoré povinne vykonáva tento posilový spoj L26?
----------------------------------------------------------------------
VOZIDLÁ AUTOŠKOLY DPB
Bolo by možné v mimoriadnom prípade vypraviť na bežné linky MHD aj vozidlá určené na autoškolu? Všetky (ak sa nemýlim) majú aj miesta na sedenie asi tak ako aj bežné vozy.
Keď bola 30.4 tá výluka trolejbusov na juhovýchode mesta, písalo sa tu niečo v tom zmysle, že "jazdilo všetko, čo malo 4 kolesá". Ale tie autoškoly nejazdili. ?
Koľko ich je kusov (autobusy, električky, trolejbusy)? Pokiaľ viem, jedna K2S 712x (v civilnom nátere) tak jazdila (alebo stále jazdí), tuším na 13-ke som s ňou raz išiel...
Taký voz evč. 8002, keby prišiel napr. na L20, to by bolo iste zaujímavé. Tie záclonky na oknách by sa v tomto horku iste hodili. ?
Nepochybne zaujímavo by podľa mňa vyzeralo také sci-fi, keby napr. na L151 v prípade poruchy Sprintera nasadili dispečerský Citroen. Čo také zaujímavé so 4-mi kolesami ešte DPB má, že by na takej nízko vyťaženej linke teoreticky mohlo zastúpiť minibus? ?
----------------------------------------------------------------------
PROBLÉM ZASTÁVOK NA ZNAMENIE
Tak mi napadlo, keď tam cestujúci čaká a idú za sebou 2 busy a nevidí na ich čísla do diaľky a zamáva, majú tam zastaviť oba vozy? Neraz som na zastávke "Polianky" videl ako napr. 34-ka zastavila a za ňou idúca 83-ka (alebo 20-ka) automaticky nezastavila. Čo ak cestujúci potreboval ísť práve na tú 83-ku
Sú vypracované (a ak, tak dodržiavajú sa) nejaké smernice ohľadne zastavovania na zastávkach na znamenie?
Napr. ak dá cestujúci na zastávke vodičovi pokyn rukou, aby nezastavoval no zároveň tam viditeľne stojí aj druhý cestujúci, ktorý žiadny pokyn nedáva, vodič, predpokladám, že má v takom prípade zastaviť. Mám pravdu?