Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #77624:
preco nezosukromnit DP? nebolo by to lepsie?
Reply on: Ike #77619:
Jasné, že nemusia jazdiť 40, keď si v pohode dovolia nadbiehať 5 minút. Sorry, ale navážaš sa do vecí, ktorým ani za mak nerozumieš. Však sa prihlás na SDKÚ, nahraď neschopné vedenie, kúp sto nových autobusov obratom ruky...
Reply on: S499.1023 #77622:
ale aspon si mozem byt isty ze mi aj v zime rano pride na cas novy cisty autobus, ktory sa len tak nepokazi.... a nie ze mi pride rozhegana kratka CNG karosa kde trcia kable, vysklbane calunenie, dografitovane okna a este je cely bus kriklavej farby oblepeny debilnymi reklamami... ktore su aj tak na prd lebo DPB je stratovy
Reply on: Ike #77615:
Je trocha rozdiel medzi financovaním prímestskej dopravy a MHD. Kým súkromná SADka podpíše zmluvu o výkone vo verejnom záujme na určitý počet vozkm. (ktorý si kraj môže dovoliť) s tým, že výška dotácie bude vypočítaná podľa vzťahu Dotácia = náklady + zisk - tržby. Ak je všetko správne vykalkulované kraj musí na základe tejto zmluvy financie vyplatiť. Ak môže SADka hroziť súdmi.
Kdežto mestom vlastnený DP dostane objednávku na cca 43 mil. vzkm a financií len toľko, koľko poslanci uznajú za vhodné. Vedenie DPB z týchto financií musí vyžiť a ak sa im nepáči, tak ich vymenia (však straníckych "odborných" kandidátov, ktorý si chcú zarobiť 100tis. mesačne je dosť).
Reply on: Solider #77620:
BID je schválená. Čiže ak bude BID, bude aj prečíslovanie trolejbusov.
Reply on: Ike #77615:
Slovenské Linky sú ziskové? Buhehehe. Mimochodom, ja nechcem ziskovú rebrandovanú firmu, ktorá chce za 4 km 9,- SKK. Sorry, ale Ty z ekonomického hľadiska vôbec netušíš, o čom hovoríš. Rebranding prebehol z peňazí investora, ktorý ich SAMOZREJME chce späť aj s príslušným ziskom.
Reply on: Ike #77619:
zabudol som dodat ze kvoli tomu ze DPB je N E S C H O P N E to jednoducho zmerat a namiesto toho necha vodicov jazdit s meskanim/predstihom a cestujucich frflat
Reply on: intony #77617:
Myslíš? Takisto, ako sľubovali metro pred dvadsiatimi rokmi, novú rýchlodráhu včas, 70 nových električiek, zlepšenie sprejerskej situácie zachovanie linky č. 155 a kedysejšie vytvorenie L55 z Filiálky do Vajnor. A čo je? Nič. Čiže aj to prečíslovanie treba brať s rezervou. 🙂
Reply on: S499.1023 #77613:
inak do CP SL by som sa velmi nenavazal, aspon co sa chronometraze tyka.... aspon nemusia vodici na jednej linke privierat ludi do dveri co nestihaju a na dalsej linke nemusia jazdit 40kmh po ceste mimo obce...
Môj návrh prečíslovania t-busov:
201: 71
202: 72
203: 44
204: 64
205: 60
206: 46
207: 47
208: 62
209: 45
210: keďže centrum nemá desiatku tak dajme tomu 69
211: 149
212: 40

Re #77599 intony: 43 zrejme vzniklo z toho, že pôvodne to bola 33 nič viac, nič menej, aj keď možno v Lesoparku jej trasa zasahuje do katastrov MČ trojkovej oblasti. ?
Reply on: Solider #77616:
To nie my chceme, to prečíslujú či chceme, či nechceme.
Ja neviem, prečo chcete všetky linky prečíslovavať. Zbytočne to Slováka pletie a je to bezpredmetná zmena.
Reply on: S499.1023 #77613:
prosimta... snazis sa mi nahovorit ze cely rebranding prebehol len kvoli tym nevyhodam co spominas? hahaha to tazko....

preco DPB nevydiera? preco sa DPB nesnazi? ako je mozne ze SL su ziskovy a DPB stratovy?... ja viem je na hlavu porovnavat MHD s dialkovou dopravov....

ale aby tu profik ako ty trepal ze dana spolocnost je uspesna kvoli user-enemy CP tak to som od teba necakal... dovol aby som sa zasmial...

cely stav DPB je sposobeny neschopnostou vedenia, s cim sa v SL vyrovnali...
Reply on: Ike #77593:
Ty si v živote nebol v meste s fungujúcou integrovanou dopravou? Vo Viedni? V Brne? Však logo dopravcu nikoho nezaujíma, akú to má pre cestujúceho informačnú hodnotu?
Reply on: Ike #77588:
A v čom sú lepšie? Že si nakúpili nové autobusy a teraz vydierajú BSK, že im musí zdvojnásobiť dotáciu? Keď bude DPB jazdiť za kilometrickú tarifu a bez predplatných lístkov a podľa CP bez akéhokoľvek náznaku taktu podriadeného len a len optimalizácii obehov vozidiel, tak bude tiež mať na nové autobusy. Vy ste tu pomaly všetci ako z Marsu padnutí. Si myslíte, že BEÚS jazdí s plesnivými vrakmi z plezíru? Ja osobne stokrát uprednostním bratislavské riešenie s plesnivými vrakmi a akceptovateľným intervalom a tarifou pred martinským s x novými Slintelismi, hodinovými intervalmi mimo špičku, nástupom prvými dverami a neexistenciou časových predplatných lístkov a prestupnej časovej tarify.
Reply on: N/A #77611:
Musím si zmeniť ten mail, ale vždy keď si zmením, nie a nie mi dojsť potvrdenie na centrum.sk ... ?
Reply on: Valec #77582:
To nie je žiadny bordel. Cestovné bude stále rovnaké a na čísle linky nezáleží.
Reply on: Valec #77606:
Linka 44 by mala byť braná ako doplnková linka, teda prečíslovaná na nejaké číslo medzi 120-199.
A prečo 42? Dvojkovej oblasti sa ani len nedotýka. V čísle 36 je dotyk s obalsťou 3 a dotyk s oblasťou 6, pričom by rátalo s prípadnou budúcnosťou.
Reply on: S499.1023 #77605:
Však ja nechcem samostatný rad. Len to v tom materiály mohlo byť aspoň spomenuté.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.