Lenže aj tie ostatné konečné sú úplný nezmysel, keď meno zastávky a to čo sa zobrazuje na displeji sú odlišné. Jediné miesto kde to dávalo zmysel bolo v Karlovej vsi predtým ako nezmyselne zmenili ich konečnú na Kútiky.
Ak sa bude na displejoch ukazovať miestna časť, tak by sa tak mala volať aj konečná zastávka, alebo by sa mala na displejoch zobrazovať konečná zastávka. Prípadne vrátiť sa k stavu spred roka 2005 keď bol dvojriadkový cieľ ako dodnes majú na busoch. Súčasný stav je extrémne hlúpe riešenie.
Veď ja som s tým ani nezačal. No za mňa by mala mať cieľ Petržalka a nie Južné mesto. Tak ako máme aj ostatné konečné na koncoch mesta. STN je iba Bratislavská inakosť..
Tak zase hadam nejdeme premenovat vsetko ked si Petrzalka vydupala novy nazov. Hlavna stanica a Stn. NM su uplne ok lebo su to stanice. Aj ked ta skratka Stn. ma byt zmenena podla nejakej vyhlasky opat na ŽST, ci nie ?
Pripojka odkial kam ?
Lebo petrzalsky REX cez Bruck, Gramatneusiedl ide dost daleko od Schwechatu takze ten asi nie.
Jedine REX po Wolfstal ide skrz letisko no konci zial vo Wolfstale.
Koho zaujima co je na papieri. Interier 30Tr a degesa je cca rovnaky okrem tych 4 sedadiel. Takze minimalny realny rozdiel - ziaden dost velky rozdiel.
Garantujem ti ze degese vezu ovela viac ludi na 33 ak schytaju 3 elektricky naraz.
Pre hlavnú stanicu si vymyslíš čo?
Južné mesto bol čisto komerčný názov podobne ako Nesto.. hold spriatelený development to tak môže mať.. hlavne že máme zastávku pri Sade lebo mať Aupark ako pôvodný názov Sadu Janka Kráľa bol mega problém. No, ale zase čo by robili celé dni na oddelení premenovávania zastávok v DPB.
Tak Praha napr. plánuje trať na letisko. Viedeň sa rieši prepojka ,aby vlaky z BA vedeli ísť cez Swechat. Ostrava už má cca. rok vlak na letisko. Ak sa konečne vybuduje na novo BA uzol tak aj čas cestovania vlakom po BA sa zrýchli.
a uplne klucova otazka je, ze ci je (ne)schopnejsie mesto (DPB) alebo stat (ZSR) a podla toho kto ma vacsiu sancu tam dostat na svateho dindy aj nejaku kapacitnu kolajovu dopravu smerovat aj svoje sny....
Ten nikto tam dal návrh, že to vidí tak, že by EC Metropolitan zachádzal na BTS. Evidentne sú ľudia, čo by za to boli.
Poznám dosť ľudí, sám som medzi nimi, čo na lety do zahraničia využili lety z Prahy, Budapešti, alebo Košíc namiesto Viedne, či Bratislavy, lebo to bolo výrazne výhodnejšie a to som z Bratislavy. Tak isto poznám ľudí z Prahy, čo využívajú letisko v BA, či Viedni, lebo to je pre nich výhodnejšie. Dokonca poznám jedincov, čo takto leteli z Varšavy, lebo dokázali tak ušetriť aj 400€. Takže áno, nejakých jedincov, čo by z Prahy došli na BTS určite nájdeš.
Teraz sa natíska otázka. Ozaj je úlohou vlaku typu EC to, aby stál v BA na Hlavnej stanici a potom zachádzal na letisko v Bratislave raz za 2 hodiny? Nemá väčší zmysel, aby to obhospodaroval nejaký osobák napríklad z Kútov, Štúrova, čo jazdí častejšie, aby tam zachádzal? To je jedna otázka. Druhá otázka, je tam priestor tam vôbec niečo také vybudovať, aby tam ten vlak mohol prísť a aj odísť?
Myslím, že najväčším záujmom štátu by malo byť prestup na električku v Ružinove smerom na letisko a predĺženie vlakov z Viedne od hlst trebárs do Podunajských Biskupíc.
Prvoradé by malo byť pohodlné spojenie z letiska do Viedne s jedným prestupom. Čo by výrazne zlepšilo konkurencieschopnosť štátneho letiska voči Schwechatu. A nejaké metropolitany sú zbytočné a úplne napr...
Poukazujem na to že tvoj argument bol nezmyselný pretože nikto nenavrhoval aby tam Metropolitan stál kvôli ľuďom z Prahy alebo Budapešti. To nie je "útočenie na teba", ani to neimplikuje že si myslím že by tam Metropolitan stáť mal.
Ad 4 - my point exactly... Vytiahol si dve mestá odkiaľ naozaj nikto na BTS nepôjde a odignoroval asi 5 staníc po ceste odkiaľ ľudia na BTS cestujú aktívne a vo významných množstvách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.