Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: cerno #77343:
Najjednoduchšie to máš 70 pod Nový most a odtiaľ 3 min. po svojich.
nazdar, potreboval by som poradit najkratsiu trasu z nivov na US ambasadu. Zatial som sa dopatral len k 2 prestupom a to na malej scene a na safku a vystupim na kamennom. Existuje aj nieco kratsie?

dik ?
Reply on: Martin Fundárek #77336:
Dík. ? Nemáš aj nejaké foto?

Re #77331 Kubko: To je jedna z tém, na ktoré existuje toto fórum. ?
Reply on: Kubko #77331:
A kto ťa sem volá? Kto ťa núti pod hrozbou fyzického násilia to čítať? Pokojne sa odober na pokec.sk.
Reply on: Beus #77330:
Áno. S tým, že na priecestia sa väčšinou používajú VÚIS panely a pružné upevnenie.
Reply on: hoppusmark #77338:
ale musime poctat uz do zajtra este sa tu neukazali najvacsie hviezdy ako Dunco, Ufo alebo S a nejake cisla neviem ale co znamenaju ?
Reply on: Kubko #77337:
o tom nepochybujem ?
Reply on: hoppusmark #77335:
vlaky su iba zaciatok ? po vlakoch budeme nasledovat my ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Emo #77332:
BKV - najprv položíš vééľmi veľký panel s dvoma (prípadne - ako na Ružinovskej - troma) žliabkami, do žliabkov vrazíš gumu a do tej gumy koľajnice. Bežné "krycie" panely - položíš pražce, na ne priskrutkuješ koľajnice a potom medzi koľajnice vložíš jeden väčší panel a po bokoch koľajníc po jednom menšom.
Reply on: hoppusmark #77334:
A najlepšie na tom je, že sa tu už riešia aj vlaky ?
Reply on: Kubko #77331:
Presne, myslím si to isté..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Solider #77323:
Skús si pozrieť tie obehy a zistíš, že striedania sú v Trnave (ergo personál je z Trnavy) a oštrenie je v domovskom depe - a zasa v Trnave. Trnava možno v rámci neustálych reorganizácií práve patrí pod Leopoldov, ale to nič nemení na fakte, že 560-ky majú domovské depo v Trnave a nie v Leopoldove.
Reply on: Beus #77307:
Hm. A aký je medzi tým rozdiel?
Pani pani pani....si uvedomnte co tu riesite....taketo reci sa vedu pri pive...aj tak nic ale nic nezmenite uz tu citam asi 256 navhrh ako by mali chodit alektricky, kde by mali stat elektricky alebo podobne sracky... ? s pozdravom...

PS: cakam na reakcie ?
Reply on: S499.1023 #77319:
Ak správne chápem, a nepletiem si terminológiu, tak pri posledných opravách (priecestia a podobné krátke kúsky tratí) sa už používajú medzi pražce a koľajnice tlmiace gumené podložky a pružné svorky 🙂
Reply on: Dunčo #77204:
"Vlak idúce zo Záhoria nepokračujú ani na Nové Mesto"

Niektoré Os pokračujú.
Reply on: SDX #77201:
Ako chceš spojiť ZST Vinohrady a ZST Petrzalka nadchodom? To by bol nadchod s dĺžkou pekných pár km. ? ? ?
Reply on: Martin Fundárek #77317:
Dobre hovoríš.
Reply on: Solider #77324:
Hehe, to nie sú STN ? . S49 je koľajnica tvaru S o mernej hmotnosti 49 kg na bežný meter a SB8 je typ pražca.
Reply on: Martin Fundárek #77315:
Len je tých panťákov bohužiaľ málo. Preto ich treba používať v takých reláciách ako Kúty-Trnava a Galanta-Sereď (aspoň v minulosti, teraz už neviem), kde by väčšinu vlakov zvládla žehlička s dvoma Bdt. Pamätám si v roku 1990 alebo 1991 cestu polnočným vlakom z Trnavy na Bukovú v náhrade za panťák v podobe dvoch laminátok a 5*Bymee, kde som bol ja, dvaja fírovia, dvaja konduktori a gazda ? . Zastavovali mi kdesi v lese, odkiaľ to bolo na Bukovú najbližšie ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.