O inverznych, ramovanych a podobnych cislach viem, ale v tom koncepte je ze dojazdy maju mat linku ciernym v cervenom a nocne spoje tusim ciernym v modrom.. tak neviem..
Re #77281 richardhudec: Viem ze existuju, len som nevedel ci aj tie nase..
nazdar, potreboval by som poradit najkratsiu trasu z nivov na US ambasadu. Zatial som sa dopatral len k 2 prestupom a to na malej scene a na safku a vystupim na kamennom. Existuje aj nieco kratsie?
BKV - najprv položíš vééľmi veľký panel s dvoma (prípadne - ako na Ružinovskej - troma) žliabkami, do žliabkov vrazíš gumu a do tej gumy koľajnice. Bežné "krycie" panely - položíš pražce, na ne priskrutkuješ koľajnice a potom medzi koľajnice vložíš jeden väčší panel a po bokoch koľajníc po jednom menšom.
Skús si pozrieť tie obehy a zistíš, že striedania sú v Trnave (ergo personál je z Trnavy) a oštrenie je v domovskom depe - a zasa v Trnave. Trnava možno v rámci neustálych reorganizácií práve patrí pod Leopoldov, ale to nič nemení na fakte, že 560-ky majú domovské depo v Trnave a nie v Leopoldove.
Pani pani pani....si uvedomnte co tu riesite....taketo reci sa vedu pri pive...aj tak nic ale nic nezmenite uz tu citam asi 256 navhrh ako by mali chodit alektricky, kde by mali stat elektricky alebo podobne sracky... ? s pozdravom...
Ak správne chápem, a nepletiem si terminológiu, tak pri posledných opravách (priecestia a podobné krátke kúsky tratí) sa už používajú medzi pražce a koľajnice tlmiace gumené podložky a pružné svorky
S499.1023