Kami: Zoradovanie vozidiel (trolejbusy, elektricky) je na konecnej podla liniek. Cize kazda linka ma svoju drahu. No a kedze na kazdej linke idu vozy v poradiach, tak v poradiach stoja aj na konecnej za sebou, cize sa nemusia predbiehat.
All: No... ja teda sledujem v BA HLAVNE trolejbusy a to uz od detstva, ked som chodil na ZS, ale ten Ikarus 415T som tu testovat nevidel. Akoze spytam sa inak - je tu niekto, kto ho VIDEL v premavke ???
All: No... ja teda sledujem v BA HLAVNE trolejbusy a to uz od detstva, ked som chodil na ZS, ale ten Ikarus 415T som tu testovat nevidel. Akoze spytam sa inak - je tu niekto, kto ho VIDEL v premavke ???

.
...este by to chcelo nove trate...
Papyr
Okrem toho, to brzdenie pred vyhybkami je skutocne asi psychologickou zalezitostou. Na inom fore, myslim, ze k-report, sa nedavno diskutovalo o tom, ze by Praha mohla zaviest trolejbusy - ti vodici neskazeni kremnickymi vyhybkami by museli jazdit fantasticky rychle...
Mna nadchlo, ked som videl v Linci odchod trolejbusu zo zastavky: za zastavkou bola vyhybka a krizovanie s elektrickovou tratou - ale sofera to nevzrusilo, po zatvoreni dveri stupil na plyn a rovnomerne (a pomerne prudko) sa rozbiehal...
Z mrakodrapu (15. poschodie) pozdravuje Papyr