Reply on: fobust #73979:
Tak tak, Erik, dobre si to napísal. Rozmýšľam - keďže všetci ľudia bývajúci v nových stavbách budú platiť daň z nehnuteľnosti, mala by sa časť týchto peňazí použiť práve na navýšenie objednaných vozokm. Ale predpokladám, že asi by to vôbec nestačilo. Už viackrát sme hovorili, mesto nemá žiadne páky (alebo vôľu?) na to, aby investori nejako prispievali na MHD.Inak keby sa výškové budovy robili viac koncepčne (teda jedna-dve výškové zóny, nie rozrtrúsené po celom meste a na nevhodných lokalitách), brala by sa do úvahy aj obslúženosť verejnou dopravou, tak, ako to je teraz, každá budova si postaví stovky parkovacích miest, ODP odsúhlasí prepočty pre priepustnosť križovatiek, ale aký bude celkový výsledok pre mesto?
takze ta stara cesta vlastne tesne kopirovala Druzbu a de facto isla cez dnesnu OMV a Botanicku...
Z
1. Už mali, podľa mojich výpočtov už meškajú cez 10 rokov. ?
2. Keď sa rozpadnú. ? Aj to je však len hypotetické, pretože "kriesiace zvary" a nitáž nič o nič dokážu udržať v chode aj to, čo sa kedysi hrdilo názvom autobus.... ?
3. Keď sa nakúpi dostatočný počet nových vozidiel pre potreby mesta. ❤ Aj tu už mecenáši, prispievatelia, zahraniční akcionári, otcovia mesta i Mikuláš meškajú neúmerne dlho. ?
4. Keď sa raz naplní neodvratne sa blížiaci katastrofický scenár...že sa znitovaná hrdza a hniloba prepadne pod balíkom ľudí v plnej rýchlosti...zastaviť to môže bod 3. Držím tomu palce.