Reply on: KLF #72945:
Pôvodné 7602 a 7610 už neexistujú - po nehodách ktoré mali, boli pravdepodobne rozpálené. S499 to povedal správne - naše terajšie 7602 a 7610 zostanú ako pracák a posunovák (namiesto 7607, ktorého zošrotovanie si niektorí presadili aj napriek tomu že je to JEDINÁ zachovaná pôvodná T3M), a ich papiere dostanú 2 nové vozy s Krnovskými skrinami a výzbrojou TV Progress. Nie že by 7602 a 7610 boli v tak zlom stave, ale sú to vozy z 1976-ho, teda z najstaršej ešte jazdiacej série, a papierovo sú dokonca pravdepodobne z rokov 1964-66 (keďže majú asi papiere pôvodných vozov T3M, vzniknutých z tejto série). Každopádne ich bude škoda, ale bohužiaľ papiere sa nám nekotia, a každý modernizovaný voz nás stojí 1 vyradený starší. 
intony
Mimochodom, na spomínaom parkovisku vyrastá chata v horskom štýle, čiže ak by si autá nepustil na Kamzík, nebolo by kde parkovať a tom parkovisku by sa trolejbusy otáčať nemohli. Myslím, že sa hovorí o linke na Kamzík predovšetkým v zimnom období, keď šľapať 30 minút s lyžami v rukách nie je práve slasť. Kamzík je, či sa to niekomu nezdá, turistické stredisko mestského významu.
Žiaľ pre mnohých sa bratislavská príroda začína i končí Železnou studničkou, ale bratislavský lesopark je omnoho väčší (Biely kríž, Malý javorník, Pekná cesta, Červený kríž) ako len Železná studnička, kde okrem iného, premáva linka MHD.