Reply on: Valec #72629:
automat na Eura je zbytocnost (kazdy bud ma nejake koruny, alebo si ich rychlo par zameni), ale na bankovky by sa urcite uzivil. Ten turista sice nema nastudovanu MHD, ale vie ktora linka mu ide z letiska a kde ma prestup aby sa dostal napr. do hotela. A nielen pre turistov je to dobre, aj slovaci po prilete sa potrebuju nejako dostat dalej.Duplom ked bude fungovat BIDka, listok letisko - Pezinok bude urcite stat viac ako 20 Sk.
Re #72653 SDX: konkretne o DNV sa uz niekde pisalo. Ma sa budovat nieco mega medzi Dubravkou a DNV, co moze znamenat predpoklad na predlzenie trate z Dubravky do DNV a postavenie vozovne. Cize DNV pojde najskor cez Dubravku (a nemalo cestujucich takto cestuje napr. do Race).
Re #72688 Vladimir: otazka znie, kolko cestujucich by si expres ziskal, tak aby bol vhodny interval na oboch linkach. Mne sa zda, ze skor Avion pomaha linke 61 ako letisko.
Vladimír
Lenže PREČO je to tak? Podľa mňa sa súčasná L61 ani len nesnaží konkurovať taxi!
Na letisko ma za posledný polrok osud nezavial, ale hádam sa nič nezmenilo. Pri mojej poslednej ceste v jednom smere poslali "reprezentatívny" Ikarus 280, ktorý by zasluhoval transparent "To najhoršie, čo doma máme" (hádam aj v celoslovenskom meradle). Zastávka pred letiskom tak isto bez čo i len pokus o nejaký nadštandard.
Takže otázka, PREČO VLASTNE by ktokoľvek, kto priletí lietadlom mal vynakladať úsilie o získanie drobných, za ktoré potom získa exkluzínu jazdu Ikarusom po všetkých parkoviskách Avionu?