Reply on: Mike #72203:
V súvislosti s touto témou by ma však zaujímalo nasledovné:1. Nie sú niektoré grafinkony nastavené tak, že sa treba (mimo špičky) zbytočne motať kvôli dodržaniu odchodov?
2. Nebolo by vhodné, ako už bolo spomínané, navrhnúť po istej dobe všetky zastávky na znamenie, a následne aj skrátiť grafikony?
Prečo je pre potvrdenie zastávky nutné otvoriť dvere? Niekedy večer sa napr. vo voze vezú štyria ľudia, a je jasné, že nikto nevystupuje. Nebolo by lepšie zrušiť túto požiadavku?
Kua, tak som sa postavil, 2x ho kopol ho a este mu pridrbal. 
Mike
Podobne robievajú aj to, že nepotvrdia odchod z konečnej a potvrdia ho až uprostred trasy. Takže na transparente vidíš zastávky pozadu, ale pokiaľ "dráha" (=dráhové kritérium) funguje, tak mu reálne časy zo zastávok zisita.
Pokiaľ si vodič počas jazdy niečo kliká na palubáku, najčastejšie môže to byť okrem vyššie uvedených možností aj potvrdenie skutočnej polohy zastávky po otovrení dverí vozidla, práve pre vzdialenosť, ktorá je nameraná ináč v BUSE oproti skutočnosti; alebo si môže pozrieť odchod z ďalšej zastávky, aby vedel, či sa má šuchtať, alebo má dupať; alebo zadáva číslo vodiča (po striedaní), alebo spústa iných možností.
Vodiči chodia dondes s náskokom a u niektorých sa môžem na to spoľahnúť aj v špičke, že to budú 2 minúty a viac, najmä lebo:
- DAT karta sa večer po dojazde nevyhodnocuje každému jednému vodičovi
- aj keď sa to vyhodnotí, ale funguje protekcia a vodičovi sa nič nestane; alebo ak jazdí dispečer, ten môže skoro všetko
- aj keď sa vodičovi strhnú prémie, ale vodiča to netrápi, sú takí ktorí jazdia bez prémií každý mesiac práve kvoli náskokom, a nevadí im to, k tvrdším sankciám sa voči takým neprikračuje