Koxo, ja sa ani tym ludom nedivim, ze uprednostnia po meste drahsiu dopravu osobnym autom, ale pohodlnu, ako MHD. Kua, idem busom do Petrzky k Tescu... najprv si sadne za mna nadrbany cigan co mi liezol na nervy. Potom si ku mne sadlo pripecene dievca vo veku cca 11 rokov (ale vypadala na 15, kazdopadne nebolo to uz male decko) a zacala na cely bus, na plnu hubu pisklavym hlasom mamicke (alebo babicke) vypravat co sa naucila na hudobnej skole. Ta potom vystupila a hned si sadol ku mne taky nejaky drbko, tiez ozraty. Smrad jak hovado. Ten samozrejme zaspaval a zacal sa valat po mne. Normalne jak zaspal, tak sa zvalil na mna, hlavu si oprel o moje plece, do puce sme vyzerali jak buzeranti !!! Ja som penil ! K tomu este ten yiebo odzadu sa ma zacal pytat maximalne nezrozumitelne, ci uz bolo Tesco, tak som ho hned poslal kam patri. Nastastie uz som pomaly vystupoval, ale ten zvaleny na mna furt... ludia kukali.
Kua, tak som sa postavil, 2x ho kopol ho a este mu pridrbal.
Kua, sila...
fakt som si kladol otazku, preco slusni vlcaci ludia co si platia cestovne musia toto trpiet.
Fakt som si povedal, ze radsej si priplatim tych par korun navyse a budem jazdit vsade autom.
POHODLNE !!!
Yiebal toto pes...


fakt som si kladol otazku, preco slusni vlcaci ludia co si platia cestovne musia toto trpiet.


Yiebal toto pes...

Mike
Podobne robievajú aj to, že nepotvrdia odchod z konečnej a potvrdia ho až uprostred trasy. Takže na transparente vidíš zastávky pozadu, ale pokiaľ "dráha" (=dráhové kritérium) funguje, tak mu reálne časy zo zastávok zisita.
Pokiaľ si vodič počas jazdy niečo kliká na palubáku, najčastejšie môže to byť okrem vyššie uvedených možností aj potvrdenie skutočnej polohy zastávky po otovrení dverí vozidla, práve pre vzdialenosť, ktorá je nameraná ináč v BUSE oproti skutočnosti; alebo si môže pozrieť odchod z ďalšej zastávky, aby vedel, či sa má šuchtať, alebo má dupať; alebo zadáva číslo vodiča (po striedaní), alebo spústa iných možností.
Vodiči chodia dondes s náskokom a u niektorých sa môžem na to spoľahnúť aj v špičke, že to budú 2 minúty a viac, najmä lebo:
- DAT karta sa večer po dojazde nevyhodnocuje každému jednému vodičovi
- aj keď sa to vyhodnotí, ale funguje protekcia a vodičovi sa nič nestane; alebo ak jazdí dispečer, ten môže skoro všetko
- aj keď sa vodičovi strhnú prémie, ale vodiča to netrápi, sú takí ktorí jazdia bez prémií každý mesiac práve kvoli náskokom, a nevadí im to, k tvrdším sankciám sa voči takým neprikračuje