Reply on: ivanbuto #72214:
2. To je vážne rozhodnutie, ktoré musia odboriť na DPB viacerí na rôznych pozíciach. Samozrejme, že sa o tom uvažuje. Ale veľmi dobre sa zvažujú okrem pozitív aj všetky negatíva.
Kua, tak som sa postavil, 2x ho kopol ho a este mu pridrbal.
Kua, sila...
Fakt som si povedal, ze radsej si priplatim tych par korun navyse a budem jazdit vsade autom.
POHODLNE !!!

S499.1023
Ad 1) Časy sú natiahnuté hlavne z toho dôvodu, aby bola dodržaná paralelnosť grafikonu, preotže eď budeme každú hodinu meniť jazdné doby, nikdy nebudeme mať na zastávkach pravidelný interval. Preto sa jazdné doby menia len súčasne so zmenou intervalu (koniec špičky) a zmenou počtu vozidiel na linke (odchod špičkových vozidiel do vozovne, čerpanie prestávok apod.).
Síce sa mi to nejak extra nepáči, ale výhody nad nevýhodami prevažujú.
Ad 2) V centre to pokladám za nezmysel. Okrem toho aj tak nemôžem krátiť jazdné doby neobmedzene, lebo náhodou bude na každej zastávke stáť 1 vlk a už mám meškanie ako krava. T. j. stačí mať na znamenie zastávky mimo centrum a to cca. každú druhú.
Zastávka sa musí potvrdzovať otvorením dverí ALEBO zadaním na palubnom počítači, pokiaľ zastávka NIE JE definovaná ako na znamenie. Na zastávke, ktorá nie je na znamenie, je vodič povinný zastaviť a pokiaľ neotvára dvere, môže požiadavku potvrdiť na PP.