Reply on: Nal Sehel #72228:
noo, ono je to zámerne, aby vodiči sa nebúrili, že čo všetko maju mať v kompetenciách... A tak radšej im nedali žiadne...Ak vodič má odvahu a chuť, vie si urobiť poriadok aj za cenu rizika . žiaľ dnes už aj vlastného života... A podnik, myslím si, ak by prišla sťažnosť, že vyhodil bezďáka, sa postaví na stranu vodiča... ? ?
Re #72213 KLF: wow.... to bol zážitok!!... To máš za trest, že tu furt "nadávaš"... ? ? ? ? No veru, aj ku mne si radi sadaju rôzne individuáá... ?
LifeStar
No však stále neviem pochopiť, prečo má vodič také malé kompetencie, že nemôže na základe sťažností od cestujúcej verejnosti daného jedinca vyhodiť. A ako to býva s vrajtermi, vodič ich pri čine nechytí a keď aj vojde dozadu, tak sa mu vysmejú. Polícia akurát trhne ramenami (presne ako zo animovaného seriálu Simpsonovci, sheriff Wiggum ;-))) ) a odíde. Teraz vodič buď to utrie, o kolečko - dve to naspäť pribudne, ozve sa dispečingu, alebo to nechá tak.
Alebo keď niekto dobehne do už zvoniaceho vozidla, ani bú, ani mú, a keď toho cestujúceho vodič privrie, tak dobre že sa neroztrhne od nadávok a vyhrážok. Alebo dobre by bolo naučiť cestujúcich, prečo mhd mešká. Nemešká kvôli zlému stavu vozidiel, ale kvôli preplneným cestám. Minule cez sviatok, keď bolo podpriemerne vozidiel, sme išli s linkou č. 201 asi s náskokom 1,5 minúty. S otvorením dnešných Bratislavských novín som bol prekvapený. Istý "cestujúci" sa vyhrážal, že linka 21 vždy mešká a že nemešká kvôli výstavbe D na Patrónke. A že prečo linka č. 28 chodí cez dedinu (asi mysleli Devín), keď sídlisko Devínska je omnoho väčšia! Nech prestupujú dedinčania, myslí si. Nemam ako nič proti tomu, ale myslieť si, že MHD mešká kvoli stavu vozidiel.. ?