Reply on: richardhudec #71615:
Aha a kedysi ako sa nedali dojazdy u električiek, že vodiči sa budú sťažovať, že boli konfliktné situácie, že jazdia aj ženy - vodičky a tie su fyzicky slabšie a neviem aké ešte argumenty. A zrazu to ide u 90% električiek a trolejbusov. Niektoré nedostatky sa vylepšujú za prevádzky, dodatočne sa urobili osobinté dojazdové tabule, rieši sa zobrazovanie na transparentoch, vo vybraných smeroch bude iba cieľ a piktogram vozovne, bez čísla linky; niekde to nebude zobrazené ani na zastavkových CP (Ružinov); po čase, pevne verím a dúfam, sa zavedie aj do hlásenia zastávok, že "vozidlo ide do vozovne"....Keď sa chce všetko sa dá... (= kde je vôľa tam je cesta? )
Pri doplnkovom predaji u vodiča je tiež v prvom rade potrebná vôľa. Obávam sa ale, že tú oddelenie terifných služieb patriace pod ekonomický rezort nemá, a tak skoro ani mať nebude... Iné rezorty ani odbory s tým nič nespravia, ani keby akokoľvek chceli.
richardhudec
1) zvysit pocet revizorov, aby to bolo aspon tak ako je to v presove ako hovori Papyr
2) progresivne zvysovanie pokuty od napr. 500 korun...to uz by sa nejako vypocitala optimalna suma s anulaciou 24, prip 36 mesiacov
3) kedze by sa urcite nasiel vodic, ktory by nebol ochotny predavat listky a urcite by s tym boli problemi nejake...nehovorim, ze katastrofalne, ale urcite by boli, tak by som to zatial nezavadzal, ale ja som stale presvedceny o tom, ze by bolo najlepsie, keby sa neuznavali pokuty po zastavke, kde nebila moznost si kupit listok, alebo este pripada do uvahy kompromis - polachcujuca okolnost - polovica z pokuty pasazierovi prisluchajucej (ak by uz niekolko krat cestoval na cierno, tak by mal uz polovicnu sumu z navysenej)
takze asi tak...