Vodic.. vo vozovni, pripadne raz za cas aj cez den by sa preratal pocet listkov a suma v pokladni.. ak by bolo menej penazi ako ma byt, zodpovedny je vodic..
A prečo práve len na takýchto linkách? Môj osobný názor znie: Všade alebo nikde. Radšej nič ako nejaký nesystémový tarifný verejný dom. Už ma dosť irituje pražský systém, že v autobuse áno a v električke nie.
Dnes v jednom autobuse debata dvoch babiek v 68:
(B1 = babka 1, B2 = babka 2)
B1: A kam vlastne ides?
B2: Na Vazovovu
B1: A preco si nesla 94-kou, vsak to je rychlejsie
B2: Ja viem.. ale ked ja neviem.. ja som vzdy chodila 68-kou a elektrickou
B1: Ale vsak 94 ide priamo a rychlejsie
B2: Vsak ja viem ze je to rychlejsie, ale ja som si uz zvykla
B1: Zacni chodievat 94 je to lepsie.
B2: Asi zacnem.. ale.. no.. ja som si zvykla..
No a potom sa cudujme ze petrzalske babky nadavaju na nove linkovanie ?
Čo sa týka električiek, už tu bolo pred časom písané, že nie všetky majú vraj tlačítko pre zastávku na znamenie. A čo sa tých zastávok na znamenie vo vybranej dennej dobe týka, ľudia by to nepochopili, nikdy sa to nerobilo, puberťáci by to mohli zneužiť a hrať sa s tým, bolo by to zložité, nie je na to predpis a samozrejme vedenie je na obede.
A teraz vážne: Myslíš, že firma, ktorá pomaly nevie naprogramovať teplomer pre dlhodobejšiu výluku, by bola schopná spraviť to, aby tie transparenty a akustické hlásenia vo vybranom čase hlásili, prosím pozor zastávka je na znamenie?
Vsak ano, ale ked vlk nebude vediet tak sa opyta.. kazdopadne podstata je ze viac druhov neuskodi...
S tym ze len na linkach z a na Hl.St nesuhlasim, vsak na Hl.St. su automaty, aj predajne, tak naco?
Re #71608 El Sergio: no, vacsina zastavok je dost vyuzivana, ja by som to zaviedol mozno na Krcacoch a na znamenie by som dal aj OD Saratov a Chlumeckeho. Len sa bojim ze co ak niekto z DPB pojde na obed do okolia tych zastavok a ten gombik nebude vediet najst? A ked ho najde ho bude pravidelne zneuzivat? No, radsej nie ?
A keď sme už pri tých elinách, zaujímalo by ma, prečo sa u nás nezavedie inštitút zastávky na znamenie pri električkách a zastávky na znamenie v určitej dennej dobe (napr. od 20:00 do 5:00) pre všetky prostriedky. Určite by takých adeptov v Bratislave bolo dosť - viď. električkové radiály. ?
Žeby boli všetci na obede a cestujúci by to nepochopili a mohli zneužiť? ?
Akú minútu? Maximálne tak v uzloch Česká a Hlavní nádraží! Inde sa normálne frčí, niekedy vo večerných hodinách sa otvárajú dvere pro forma alebo sa vobec nestojí. Okrem toho ten predaj lístkov normálne funguje, je tam okienko, predáva sa jeden druh lístkov (celý a zľavnený, len teraz neviem či neprestupný 10 minútový alebo prestupný 40 minútový) s prirážkou dvoch korún. A vobec sa tam netvoria fronty, ako som už napísal, jeden človek za hodinu. A vodiči tie peniaze hádžu do nejakej buksličky či čo to je a ani s vydávaním nie je problém. Celkové vybavenie trvá tak 15 sekúnd, normálne si to ani nevšimneš. Takže je to bezproblémová vec a navyše, ani plné vozy neobstoja. V Brne sú v špičke niektoré linky ešte viac natrieskané ako 39, kto žije v Brne určite pozná linky 12 a 13. ?
Skor vlk povie, ze kolko minutovy chce listok a vodic mu ho da. Podla mna by doplnkovy predaj cest. listkov u vodica mal fungovat iba na linkach na a z Hlavnej stanice ?
Tak, že vlk bude vyberať, vodč bude musieť hľadať, počítať, vydávať atď. Normálne som bol presvedčený, že patríš medzi tých majinteligentnejších na tomto fóre, čo je na tomto také nepochopiteľné?
Keď bude mať vodič VIAC druhov lístkov, tak to spomalí dopravu. A nebude mať žiadnu krabicu, kde je mu to jedno, lebo tie peniaze aj tie lístky musí evidovať a buď odvádzať tržby alebo si tie lístky kupovať za svoje. Tie umŕtvené peniaze sú v tých lístkoch, lístok je cenina.
Myslel som to ze DPB nic nestrati ked bude mat vysoke pokuty, ked budu nizke tak bude mat menej prachov
Re #71598 Papyr: boli tam len 3 zakladne casove listky a turisticke listky, ktore si nekupuje vela ludi.. ziadne zlavnene ani nic
Re #71599 S499.1023: Ked bude mat vodic menej druhov listkov tak to spomali dopravu? Ako?
Zasobovanie umrtvenych penazi? Bude mať jednu "nadobu" kam bude cash hadzat a bude mu jedno kolko tam je penazi..
Ad 2) - to je samozrejme nezmysel. Isteže treba predávať čo najužší sortiment lístkov. Už len z dôvodu dostatočnej zásoby, neskladovania umŕtvených peňazí u vodiča, čo najrýchlekšieho odbavenia zákazníka atď., atď.
Aby sa nemusel babrat s celym repertoarom CL, ktory v Bratislave oi. zahrna vselijake kombinacie (dvaja dospeli, jeden kocik a polovica psa...). JEDEN TYP STACI. Cely repertoar si mas kupit v automate.
A opat... vsade inde by to slo, len v Bratislave nie... Neznasam taketo kydy. Ty si myslis, ze v Prahe nenajdes narvany autobus? Ze na vsetky svetove strany od BA su busy poloprazdne?
SDX: Ako moze ublizit nizka pokuta? O com teraz tocis?
Dnes som prvy krat isiel Sprinterom a trochu nechapem preco nema ani akusticke hlasenie zastavok, alebo aspon displej ktory by ich zobrazoval.. neviete niekto dovod?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
El Sergio
Žeby boli všetci na obede a cestujúci by to nepochopili a mohli zneužiť? ?