Reply on: ivanbuto #71010:
bratranec hovoril ze s tymi duobusmi vymislali pred par rokmi aj v nemecku ale ze maju strasne kratku zivotnost tak presli na bezne trolejbusi
Teda ja si myslím, že by sa to patrilo, keď sa publikuje nejaký takýto dlhší článok, nech sa napíše autor, inak sa potom zbytočne vedú dohady.
Nal Sehel
Karose je odstavená a poslaná na prerobenie CNG + GO. IK435 buď
znovu zvaria alebo vyradia. Žiaľ pokiaľ nebude dostatok nových busov lepšie to nebude. Treba si uvedomiť, že aj Karosy ktoré prerobia na CNG + GO majú tiež len opravované rámy t.j. tiež už niektoré museli reklamovať, lebo opätovne praskli. Celkovo životnosť Karos CNG nieje veľmi dlhá - pretože kvalita GO je tak na 65% - samozrejme v DPB, ale všetkých obyvateľov BA ale aj vodičov vedenie presvedči, že to vydržia po GO ďalších 10 rokov a tom ver !!