Reply on: Nal Sehel #71005:
1. Myslím tým, že to sú posledné dodané kĺbové autobusy do BA. A minimálne tá séria .18F (z 1998) vyzerá celkom dobre.
2. A chvalabohu aj preto, že dnes je akútny nedostatok kĺbakov do výpravy a nemôžeme si dovoliť vyradiť žiaden ďalší kĺbový bus; aj keď bude treba vyradiť predsalen IK 280 z Petržalky a to ešte len bude kultúra cestovania...
Nal Sehel
Karose je odstavená a poslaná na prerobenie CNG + GO. IK435 buď
znovu zvaria alebo vyradia. Žiaľ pokiaľ nebude dostatok nových busov lepšie to nebude. Treba si uvedomiť, že aj Karosy ktoré prerobia na CNG + GO majú tiež len opravované rámy t.j. tiež už niektoré museli reklamovať, lebo opätovne praskli. Celkovo životnosť Karos CNG nieje veľmi dlhá - pretože kvalita GO je tak na 65% - samozrejme v DPB, ale všetkých obyvateľov BA ale aj vodičov vedenie presvedči, že to vydržia po GO ďalších 10 rokov a tom ver !!