Papyr: Veru, cest jej pamiatke. U nas podobne v tychto dnoch konci autobus 1200 (postupne sa rozobera), ktory je jednym z prvych kusov 5 klbovych Karos. Nikto vsak na to nedba. Mimochodom, vedeli ste, ze u nas bol 2. prototyp C 744 a skusal sa pod ev. c. 1200? Potom prisiel dnesny voz 1200...
Valec: Oki, opravim.
bigmac: Hehe, tak napis, aky (c) to je :-))) Alebo radsej ti rovno zavolam a ty mi to vyklopis!
illusions: No ono prehladnost zavisi aj od toho, kolkykrat sem prisiel dotycny uzivatel. Pre niekoho staci stranka, kde nic nie je a ledva sa v nej vyzna, ini sa vedia orientovat aj v zlozitejsich strukturach... Netvrdim, ze iMHD je nejako hyperprehladne, ale pri mnozstve informacii, ktore tu su, to uz hadam ani prehladnejsie byt nemoze. Jedna sa hlavne o uvodnu stranku, kde je velmi vela informacii na jednej kope, ale vsetky z nich uzivatelia potrebuju. Kazdy sice nieco ine, ale celkovo je treba vsetko...
Darro: To bolo prvykrat, co som kedy volal na nejakeho vodica dopravny dispecing, takze si asi domyslis, ako ma nastval. Kazdemu prepacim priestupky, ved kazdy moze mat zly den, ale ked je toho vela (v tomto pripade o 2 min. predcasny odchod, zastavovanie na zastavke az predposlednymi dverami a nadavanie cestujucim), tak je toho az privela. Aj to by sa vsak dalo vydrzat, keby sa to stalo na jedinej zastavke. Ale stalo sa to na dvoch z troch, co som s nim isiel (v 2-min. predstihu bol aj na tej tretej). A na zaver mi este ukazal prstom zhruba to, co si myslim ja o nom... (Mimochodom, nepovedal som mu ani slovo.)
Valec: Oki, opravim.
bigmac: Hehe, tak napis, aky (c) to je :-))) Alebo radsej ti rovno zavolam a ty mi to vyklopis!

illusions: No ono prehladnost zavisi aj od toho, kolkykrat sem prisiel dotycny uzivatel. Pre niekoho staci stranka, kde nic nie je a ledva sa v nej vyzna, ini sa vedia orientovat aj v zlozitejsich strukturach... Netvrdim, ze iMHD je nejako hyperprehladne, ale pri mnozstve informacii, ktore tu su, to uz hadam ani prehladnejsie byt nemoze. Jedna sa hlavne o uvodnu stranku, kde je velmi vela informacii na jednej kope, ale vsetky z nich uzivatelia potrebuju. Kazdy sice nieco ine, ale celkovo je treba vsetko...
Darro: To bolo prvykrat, co som kedy volal na nejakeho vodica dopravny dispecing, takze si asi domyslis, ako ma nastval. Kazdemu prepacim priestupky, ved kazdy moze mat zly den, ale ked je toho vela (v tomto pripade o 2 min. predcasny odchod, zastavovanie na zastavke az predposlednymi dverami a nadavanie cestujucim), tak je toho az privela. Aj to by sa vsak dalo vydrzat, keby sa to stalo na jedinej zastavke. Ale stalo sa to na dvoch z troch, co som s nim isiel (v 2-min. predstihu bol aj na tej tretej). A na zaver mi este ukazal prstom zhruba to, co si myslim ja o nom... (Mimochodom, nepovedal som mu ani slovo.)
Darro
Vsimol som si ze tu vela ludi ani netusi aky ma ten sofer tazky zivot lebo nikto len par ludi co su tu vodici poznaju tu pravdu a ten stres co prezivaju kazdy den . Ja som neni sofer ale viem ze to neni sranda vidim to na soferoch ktorych poznam. Tak si tolko nevsimajte ich povahu ale to v akych s.a.k.ch musia pracovat.