vopred sorry za off-topic: #7051 www.ihwc.net (je to aj v telke pri dvojexpozicii, zazrel som to ked som siel okolo telky - ja hokej v TV nekukam, nebudem sledovat ako sa stado tvorov nahana za ciernym pukom a este si pri tom navzajom ublizuje, to fakt nemusim)
videl som dalsi autobus s reklamou, ktora prekryva cislo autobusu na zadnom skle - vcera cca okolo 15:30 4947 - neviem, co to bolo za linku - nevidel som na cislo.
Kua, to asi v petrzke pracuju riadny chuji - a to je urcite slabe slovo.
mam pre Vas jednu tragicku spravu z mojho rodneho mesta. Skoda 9TrH ev.c.28, ktora bola od roku 1988 odstavena vo vozovni Sarisske Luky v Presove, bola v aprili 2002 fyzicky zlikvidovana (rozpalena autogenom na drobne kusky). Tymto sa vsetky snahy o zachovanie jedineho mimobratislavskeho historickeho trolejbusu stavaju bezpredmetnymi.
Venujte jej s nami tichu spomienku.
Smutiaci Presovcania
Juro:co som cital, zeleznice pocitaju s filialkou ako stanicou s napojenim na metro. Mesto tam stanicu nechce a chcu tam len vyustenie metra na povrch.
Prave citam, ze v Lodzi maju najstarsi Ikarus 280 z roku 1982. U nas je z roku 1987. Ze by Madari vyrobili pre Lodz specialne vysokokvalitne vozy a nam dali nepodarky? Asi nie, skor si myslim, ze dlhodobo je u nas udrzba na velmi mizernej urovni... Som zvedavy, kedy sa ktosi tam uplne hore v meste spamata, a pochopi, ze keby sa davalo viac penazi na udrzbu, nemuselo by sa kupovat tolko novych vozov (nie ze by sa teraz kupovali, ale budu sa musiet...). Svetlou vynimkou su plynaky, co ale vzhladom na to, ze ide o Karosy, nie je velkou vyhrou. Napr. do 3603 tecie, 3602 striela a ani za svet nikto nevie, cim to je, atd...
Petik:Podobne otazky trapia aj mna. Zatial vsetko o tomto projekte bolo povedane len dost povrchne. Tiez by ma zaujimalo napojenei napojenie na siet ZSR, predpokladane pocty vlakov, priepustnost trati, sposob zabezpecenia, supravy, komu budu patrit trate, komu supravy.
Pocita sa s Filialkou? Pocita napr, projekt aj so zvyseniem priepustnosti sucasnych trati ZSR? Pri sucasnom stave je napr. vybudovanie zastavok na Kramaroch a Devinskej NV nemozne.
4805 ma na prednom transparente iba "90"
4845 ma pokazeny predny transparent a na zadnom ma "tenku" "81"
VODICA 6621 UZ ASI VYHODILI!!!! Lebo som ho uz dlho nevidel a vzdy tam bol alebo jeho partak alebo niekto iny...
Teda ten nosny system - prepojenie metro/zeleznica mi pride ako slusna blbost.
1. je totalny nepomer medzi frekvenciou cestujucich v centre, na okraji mesta a mimo mesta.
To sa bude kazdy druhy vlak otacat na Trnavskom myte, zvysne v Raci a raz za pol hodinu pojde jeden do Trnavy alebo Galanty? To bude mat to prepojenie systemov fakt zmysel.
Tiez nie je mozne pouzivat jednu trat pre "obycajne" metro (useky s kratkymi intervalmi) a pre normalne vlaky, vobec si tu uz neviem predstavit premavku nakladnych vlakov a rychlikov.
Ok mi pride postavit povedzme malu osobnu stanicu na Trnavskom myte, ludia sa rychlo dostanu vlakom az takmer do centra a tu prestupit na MHD.
2. dalsia blbost je budovat metro na letisko. Kolko ludi lieta z Bratislavskeho letiska? Teda kolko bratislavcanov? 500 denne ci menej? Tak to uz vazne vyzaduje metro.
Ovela rozumnejsie by mi prislo postavit trat BA UNS v Ruzinove - Letisko - niekde smer Galanta aby mohli na Letisko pokracovat vlaky z Viedne, pripadne do Petrzalku cez letisko vlaky od Galanty, zriadit zamyslanu zeleznicnu zastavku Petrzalka za Starym mostom s prestupom na hociaku MHD - do centra je to kusok.
Mne pride bratislavsky zeleznicny uzol dost hrozny (aj z pohladu integrovanej dopravy). Cesta vlakom z Petrzalky na Hlavne nadrazie trva rychlikom dlhsie ako na bicykli. Takisto nahovno spojenie (trat Wien-Petrzalka) so zvyskom Slovenska.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ufo