Andrej: Navrhovany nosny system ma este dalsiu nevyhodu, ktora tiez nespociva v myslienke, ale v postupe vystavby. A to:
V roku 2010 ma byt v prevadzke smer Petrzalka - Hlavna stanica - Malacky. Ako druhy sa bude stavat usek Trnavske myto - Trnava (odovzdanie 2013) a treti Predmestie - Galanta (odovzdanie 2014). A az ako stvrte sa postavi prepojenie Trnavske myto - Kamenne namestie - Kutiky (2019). Celych 6 rokov (2013-19) teda budu v Bratislave dva nespojene useky metra - useky nespojene prestupnou stanicou myslim.
Cize ked okolo roku 2015 pojdem z Petrzky do Race, sadnem napr. na metro pri Chorvatskom ramene, zaveziem sa do centra sadnem na elinu a na Trnavskom myte zase na metro a zveziem sa do Race. Samozrejme, ak v Petrzalke a Raci nebude zaciatok a ciel cesty hned pri stanici metra, budem sa musiet zviest este doplkovou dopravou k/z nej. (Extremny pripad: 4 prestupy
)
Tym nekritizujem myslienku prepojenia zeleznic s metrom, ale sposob realizacie. Stale si myslim, ze zeleznicne spojenie Malacky - Blava - Trnava/Galata/D.Streda by sa mohlo viac vyuzivat pre mestsku dopravu. Stanice, ktore sa budu musiet pre nosny system aj tak neskor vybudovat (DNV-sidlisko, Lamac-sidlisko, Kramare, Pod.B. Sidlisko), by sa mali vybudovat co najskor. Ivesticne naklady a obtiaznost stavby nemozu byt take velke, ze by sa to nedalo spravit aj do roku 2006, ked sa zacne stavat zvysok systemu. A az postupne, ked budu peniaze, treba budovat zvysne podzemne casti systemu.
Vhodnejsie umiestnenie zeleznicnych zastavok po Blave a zvysenie prepravneho podielu zeleznic by bolo podla mna zaujimave aj vtedy, ak by sa k vystavbe nosneho systemu na baze kombinacie zeleznic a metra vobec nepristupilo a vybudovala by sa napr. elektrickova rychlodraha.
V roku 2010 ma byt v prevadzke smer Petrzalka - Hlavna stanica - Malacky. Ako druhy sa bude stavat usek Trnavske myto - Trnava (odovzdanie 2013) a treti Predmestie - Galanta (odovzdanie 2014). A az ako stvrte sa postavi prepojenie Trnavske myto - Kamenne namestie - Kutiky (2019). Celych 6 rokov (2013-19) teda budu v Bratislave dva nespojene useky metra - useky nespojene prestupnou stanicou myslim.
Cize ked okolo roku 2015 pojdem z Petrzky do Race, sadnem napr. na metro pri Chorvatskom ramene, zaveziem sa do centra sadnem na elinu a na Trnavskom myte zase na metro a zveziem sa do Race. Samozrejme, ak v Petrzalke a Raci nebude zaciatok a ciel cesty hned pri stanici metra, budem sa musiet zviest este doplkovou dopravou k/z nej. (Extremny pripad: 4 prestupy

Tym nekritizujem myslienku prepojenia zeleznic s metrom, ale sposob realizacie. Stale si myslim, ze zeleznicne spojenie Malacky - Blava - Trnava/Galata/D.Streda by sa mohlo viac vyuzivat pre mestsku dopravu. Stanice, ktore sa budu musiet pre nosny system aj tak neskor vybudovat (DNV-sidlisko, Lamac-sidlisko, Kramare, Pod.B. Sidlisko), by sa mali vybudovat co najskor. Ivesticne naklady a obtiaznost stavby nemozu byt take velke, ze by sa to nedalo spravit aj do roku 2006, ked sa zacne stavat zvysok systemu. A az postupne, ked budu peniaze, treba budovat zvysne podzemne casti systemu.
Vhodnejsie umiestnenie zeleznicnych zastavok po Blave a zvysenie prepravneho podielu zeleznic by bolo podla mna zaujimave aj vtedy, ak by sa k vystavbe nosneho systemu na baze kombinacie zeleznic a metra vobec nepristupilo a vybudovala by sa napr. elektrickova rychlodraha.
Andrej (Anndy008)